mhr2000 vario icm ori drukveer

Status
Not open for further replies.

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
hoi,

mn setup is gila70,shot,19mm,mhr2000 vario..

dit alles loopt het best met een ori drukveer:p

voor dat ik met mhr2000 reed, reed ik met een HEBO vario icm gele drukveer van malossi en dat liep ook gewoon perfect.

hoe kan het nou dat hij het nu het best doet met een ori drukveer, zit er iets fout of kan het gewoon?:p

grtz
 
Advertisement - register to remove this

het gaat er niet om hoe zwaarder de drukveer hoe beter, de drukveer houdt je v-snaar op spanning en voorkomt dus dat je toerental inzakt (te sterk kost je vermogen).
 
tja , ik vind het niet gek hoor , het kan gewoon aangezien een sterkere drukveer er eigenlijk pas in moet wanneer hij niet goed oppakt , alleen om gezeur van klanten te voorkomen (dat ie niet meer goed oppakt) zet ik er direct een iets zwaardere veer in omdat deze het langer volhoud dan de std veer.

ik heb ook altijd met std drukveer @ aerox gereden met alleen Bidalot S2 en dat liep altijd goed , 10.700 km lang :) alleen je moet erg licht zijn dan , als je wat zwaarder bent ga je al gauw naar een andere drukveer om verlies in je vario op te vangen. (omdat je anders veel te lichte gewichten in de vario moet doen)

een zwaardere drukveer pakt meestal ook beter op van onderuit..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top