Originally posted by Snader
de uitlaattiming van de cilinder van joor, jah, dat is voor ons een vraag, en voor hem een weet....
eigenlijk is de cilinder van joor, niet "goed" (of, laten we beter zeggen "op de VTM-uitlaat aangepast").
als dit wel het geval was, dan zou in principe dus, naar jouw mening (Tino), de VTM-uitlaat beter presteren...maar de vraag is dan...wat zal de team2000 uitlaat dan doen?.
zo te zien, nog genoeg te testen, en uit te proberen(ben heel erg benieuwd!!)
Originally posted by Ufo
Ik vermoed dat de vtm pijp iets te vee volume heeft voor joors setup en cilinder zaols ze nu zijn. Daarom zal ie pas willen als je heel krap gaat staan. Mischien dat met een paar kleine aanpassingen aan de cilinder dat volume juist wel weer erg goed van pas komt.
Originally posted by Ufo
En het verbaast me wel dat bij joor de team2000 pijp beter was dan de hebo, aangezien de hebo ongeveer gelijk leek aan vtm pijp toen wij in vlissingen waren.
Of ontlopen ze elkaar alle 3 gewoon niet veel?
Originally posted by Patrick
vraag is dan of Fred wist dat op de speed van joor een team2k pijp kwam? ik d8 dat joor zelf niet zeker wist wat voor pijp die wilde? correct me if I'm wrong..
Originally posted by Valentino...
Dan vind ik gezien de omstandigheden 19+ pk erg veel.......
Originally posted by Valentino...
Dan vind ik gezien de omstandigheden 19+ pk erg veel.......
Originally posted by Joor
Uiteraard spelen er andere dingen mee. HEt is meer om aan te geven dat het in de basis niet helemaal lekker zit.
Ohja, effe voor de pro-ers alvast. Storm gaat dit weekeinde logeren, ga dit weekeinde beginnen met het fixxen van de NRG van Debbie. Komt die ook weer eens in aktie en kan ik het spul eens vergelijken. Want voorlopig kan ik daar nieta an tippen
Originally posted by mhr4ever
He cool, dan kom ik jullie zaterdag weer vervelen als Fred het niet irritand vindt