MHR Speed ZipSP te koop.

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Repsac:
Ervaring ?
smile.gif

nah......... maar er gaat nog een uitdraai van mij aankomen... eind van augustus ergens denk ik.........
 
wedstrijdje ? dat ding rijd zeker wel hard en er zit een teller in van malossi (al dat digitale shit is eruit) het hele blok is naar italie gegaan en is door malossi getuned (koste 5500 piek, het blok is 4 maanden weg geweest) dus als iemand denkt dat ie een snelere scoot heeft. laat hem maar kopen. degene die verliest levert z'n scoot in
wink.gif
(zal maar vast een hele grote schuur gaan bouwen)
 
jaja, woorden maar geen daden....... en als je 5500 uitgeeft aan een motorblok tunen ben je wel heel gek...........
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
wedstrijdje ? dat ding rijd zeker wel hard en er zit een teller in van malossi (al dat digitale shit is eruit) het hele blok is naar italie gegaan en is door malossi getuned (koste 5500 piek, het blok is 4 maanden weg geweest) dus als iemand denkt dat ie een snelere scoot heeft. laat hem maar kopen. degene die verliest levert z'n scoot in
wink.gif
(zal maar vast een hele grote schuur gaan bouwen)

En toch denk ik dat je het tegen 3/4 van de list aflegt. Jij met je mooie praatjes...
 
Precies. Er van uitgaande dat die scoot idd wel hard loopt, je moet ook nog kunnen sturen he, en probeer dat maar eens op je f15. Is lastig. Tenminste, als je op een circuit gaan vlammen.
 
Originally posted by EdvolutioN:
En toch denk ik dat je het tegen 3/4 van de list aflegt. Jij met je mooie praatjes...

Edvolution voor presedent AGAIN !!!

Gasten op de list hoeven hun blok niet naar italie te sturen om hun scooter te laten blazen, de meeste tunen hem gewoon zelf. Wat een capsonnes heb jij zeg !!!!
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
wedstrijdje ? dat ding rijd zeker wel hard en er zit een teller in van malossi (al dat digitale shit is eruit) het hele blok is naar italie gegaan en is door malossi getuned (koste 5500 piek, het blok is 4 maanden weg geweest) dus als iemand denkt dat ie een snelere scoot heeft. laat hem maar kopen. degene die verliest levert z'n scoot in
wink.gif
(zal maar vast een hele grote schuur gaan bouwen)

Tuurlijk jonge jij wel
tongue.gif

Heb meneer Malossi zeker persoonlijk met ze dremel in lopen raggen in ze schuur
biggrin.gif


Mijn scoot loopt trouwens 500Km/h, heb ik in amerika laten tunen bij boeing, duurde wel een half jaar, maar er zit nu een straal turbine onder, moet alleen wel vet vaak tanken bij schiphol, want kerosine hebben ze niet bij mij om de hoek bij de pomp
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Ps stuurgewichtjes werken bij mij wel
cool.gif




[This message has been edited by magicelmo (edited 15 June 2001).]
 
gezocht:
19 mm DO
gianelli metal
malossi vario + multivar
polini giet 50 cc (wel helemaal goed, moet getuned worden)

alles is voor aerox

waarom heb je dit dan nodig ...staat in een topicje van je in vraag&aabod
biggrin.gif


owww, sorry was natuurlijk die 50giet die getuned is in italie
tongue.gif


[This message has been edited by magicelmo (edited 15 June 2001).]
 
Originally posted by magicelmo:
[QOUTE]gezocht:
19 mm DO
gianelli metal
malossi vario + multivar
polini giet 50 cc (wel helemaal goed, moet getuned worden)

alles is voor aerox



waarom heb je dit dan nodig ...staat in een topicje van je in vraag&aabod
biggrin.gif


owww, sorry was natuurlijk die 50giet die getuned is in italie
tongue.gif
[/QUOTE]

nee joh man das voor ZIJN aerox die van z`n vriendin is
 
Ik wordt steeds benieuwder naar die VuurVos, kom 5 aug. maar naar de meeting in Eindhoven, dan zullen we zien...

Greetz.
 
argh, k*t...... mijn brommer is 5 augustus dus nog niet klaar
frown.gif
, 12 ook niet........... wordt dus eind augustus bij een of andere race denk ik............ lelystad ofzow........
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Hallloooooo offtopicgangers
smile.gif
. Ik probeer hier een scooter te verkopen :p

Arne

Degene die geintresseert zijn weten het allang dus dit topic is reeds overbodig
 
blaat en mijn fiets gaat 3456km/sec

lul niet zo pandemoni gast je bent irritant

nu weer ontopic!
 
Originally posted by hebo70:
hij was nu toch getuned nu draaide die 932.000 toeren toch?

Bes wel matig , ik zou hem naar italie sturen om hem daar door malossi te laten tunen. kost wel 5500 piek en je bent je blok wel 4 maanden kwijt ofso maar dan blaas je ook echt iedereen zoek
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top