MHR Speed ZipSP te koop.

Status
Not open for further replies.

Arne

Pia Maxiscooter FTW
Jammer maar helaas...

Sybe gaat zijn SP verkopen. Dit omdat volgend jaar geraced moet gaan worden en dat flink geld kost. Het AC apparaat is in opbouw trouwens.

Voor degenen die het apparaat nog niet kennen:

MkdiscSybe.jpg


Sybe_SP.jpg


Sybeback.jpg


SybeArnefront.jpg


SybeArneleft.jpg


Voorzien van:

MHR Speed 70cc (non tuned)
Getuned carter
MHR Team krukas
MHR Overrange set
Primair en secundair Malossi vertanding (secundair op naaldlagers)
Hebo koppeling
Malossi hyperreed membraan
Malossi recht spruitstuk
Dell'Orto 19mm met doorzichtige vlotterbak en aftap
Hebo Racing 2 uitlaat
Italkit binnenrotor

Malossi radiateur
Carbonkevlar achterspatbord
Bizar gepolijste velgranden

Stalen remleiding voor
Metrakit schijf voor
Voor en achter Bridgestone ML50.

Met originele ontsteking boekte dit al 15,5 pk op de Dynojet...topsnelheid op straat tot nu toe (134,9, geen wind mee...)

Er is ongeveer 600 km mee gereden.

Vraagprijs: 4600 pieken. Als je geinteresseerd bent moet je ff mailen, arnegroenenberg@hotmail.com

Oh ja, we komen hem brengen als je hem wilt hebben
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

damn, als ik het geld had stond ie nu in de schuur, dat ding is echt supergeil

kan ik ook per maand betalen ?
 
Ik kan me ergens vaag van herinneren dat jij een Fire Fox hebt die 160 km/u rijdt, waarom zou je je druk maken over een SP-tje met 15,5 pk? Jij hebt toch op z'n minst 20 achterwiel-pk's nodig om dat bakbeest op de 160 km/u te krijgen...

Ben b.t.w. nog steeds HEEL errug geinteresseerde in een uitdraaitje ervan...

Arne: Sybe = gek... en nee, ik hoef hem niet (al had ik het geld) want zelf bouwen is het mooiste...

Greetz.
 
tja zo'n zip vind ik toch ook wel heel erg vet. ik heb nu 2 scoots (fire fox en aerox) en wil heel graag die zip heb alleen zo het geld er niet voor. ik zal wel eens wat foto's van die firefox maken, en een uitdraaitje, tja, heb jij een rollerbank ?
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
tja zo'n zip vind ik toch ook wel heel erg vet. ik heb nu 2 scoots (fire fox en aerox) en wil heel graag die zip heb alleen zo het geld er niet voor. ik zal wel eens wat foto's van die firefox maken, en een uitdraaitje, tja, heb jij een rollerbank ?

jongen geeft het nou op man!!!
160 km met je scoot dat gelooft toch niemand man!!!En een rollenbankuitdraai si zo te scoren man !!!!
 
Originally posted by Prozhen:
Ik geloof er nix van.
160km/u met zo'n firefox:)r:r)...
zeker op een Aprillia SR teller.

Ja vooral de Biaggi teller is cool...Ik heb een keer 118 geboekt, met Polini vario en Arrow schottenuitlaat
smile.gif
smile.gif
 
Om ff over die Biaggi die teller door te gaan...

Idd, ik had dus die Biaggi teller besteld. Maar ja die is de deur weer uit, want hij viel tegen en week GIGA af. De tandwielen zijn namelijk hetzelfde als me Rally dash, alleen staat op de Biaggi 120 waar bij mij net de 100 staat. Oftewel op de Biaggi teller liep me scoot 120 (en ik heb door me SR velgen een veel grotere wieldiameter. Vooral voor veel meer. Met me oude Rally wielen zou ik dus met me setup dik die Biaggi teller zijn uitegegaan. Nu rijd ik met SR velgen en Rally Dash 100 op de teller. Ik denk dat ie nu een stuk nauwkeuriger de snelheid aangeeft.
 
Hmmz, wil toch even tegen het SR Max teller verhaal ingaan. Tellers van een Max Biaggi schelen onderling nog enorm. Ik heb dit namelijk wel eens ondervonden met 2 lui hier uit het dorp. Je ziet hier echt nergens een Max Biaggi, maar hier in dit pisdorp zijn er 3
smile.gif
Maareh, er was hier dus een gast met alleen een Metal eronder die beweerde 120 op de teller te halen. Toendertijd had ik een Airsal 70 + Metra en orgi carb (geen commetaar
frown.gif
). Ik reed 115 op m'n teller, maar boekte hem er FLINK uit. De teller van de derde SR Max hiero is juist nog wat beter dan die van mij. Maar de mijne is nu wat bijgesteld. Lijkt al wat normaler. Ditzelfde zie je ook veel bij Aerox tellers. Ik ken een gast die met alleen een NRX z'n Aerox teller uitgaat, terwijl sommige Aerox tellers aardig kloppen.
 
3 Biaggi dash's en 3 verschillende snelheden??

Dat kan alleen maar aan de bandenmaat liggen. De tellers zijn allemaal hetzelfde. Iig geval kwa aandrijving/tandwielen. Maar ja als dat jou bevindigen zijn...

Maar 1 ding is wel zeker, ze geven veel te veel aan.
 
Originally posted by PaNDeMoNi:
tja zo'n zip vind ik toch ook wel heel erg vet. ik heb nu 2 scoots (fire fox en aerox) en wil heel graag die zip heb alleen zo het geld er niet voor. ik zal wel eens wat foto's van die firefox maken, en een uitdraaitje, tja, heb jij een rollerbank ?

Een uitdraai kan je zo met AutoCAD bouwen no problemo dus je kan alles faken......
 
waarom moeilijk doen met autocad?! gewoon photoshop......... gaat nog sneller ook....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top