Hoi...
Ik had eindelijk wat geld over en heb mezelf een mhr speed 7t aangeschaft aangezien mijn athena racing versleten was.
Ik wil graag weten wat de beste uitlaat is voor de speed 7t@mina@top
Zal ff me setup neerzetten:
Primaire vert13/44
secundair 15/42
Polini Evo2 vario (4.3 gram19*15.5) + Overrange(Ori overrange V-snaar(niet kevlar))
Polini onsteking @2,25mm (dat ding met het zware vliegwiel boven de spoelen)
DO 24mm @ sproei 150
Stage 6 V-force membraan met stuffer untuned
Stage 6 koppeling (Malossi rode drukveer)
MHR speed 7T
Hebo Racing 2
Koso GP versie cockpit SR mina
Mja ik heb het forum al door zitten spitten maar ik word een beetje gek van alle tegenstrijdigheden.
Ik houd van hard rijden...optrekken is wel leuk maar doe mij maar gewoon zo hard mogenlijk op mijn scoot. Tot nu toe heb ik met de hr2 uitlaat niet harder gereden dan 120km/h @12500 rpm
Met me athena racing haalde ik 129km/h@tomtom met ori onsteking en yasuni R
Kan ik meer halen uit de wazige Hebo Racing 2? Ja vast wel...moet ik dan mijn stuffer er ook uit halen(zonder stuffer ging ie met sproei 130 al naar ~14k toeren @ 3.2 gram, kracht leek er wel uit te zijn met de hr2)
20 tot 100km/h semi stabiel @ 12000 toeren.
Of moet ik gewoon hoger in toeren gaan zitten dmv lichtere rollen? Waarschijnlijk ben ik wat te voorzichtig met mijn 7t, Hebo racing 2 met maar een klein beetje dempwol maakt gruwelijk veel kabaal
Testing in progress.....graag advies over de uitlaat.
Ik had eindelijk wat geld over en heb mezelf een mhr speed 7t aangeschaft aangezien mijn athena racing versleten was.
Ik wil graag weten wat de beste uitlaat is voor de speed 7t@mina@top
Zal ff me setup neerzetten:
Primaire vert13/44
secundair 15/42
Polini Evo2 vario (4.3 gram19*15.5) + Overrange(Ori overrange V-snaar(niet kevlar))
Polini onsteking @2,25mm (dat ding met het zware vliegwiel boven de spoelen)
DO 24mm @ sproei 150
Stage 6 V-force membraan met stuffer untuned
Stage 6 koppeling (Malossi rode drukveer)
MHR speed 7T
Hebo Racing 2
Koso GP versie cockpit SR mina
Mja ik heb het forum al door zitten spitten maar ik word een beetje gek van alle tegenstrijdigheden.
Ik houd van hard rijden...optrekken is wel leuk maar doe mij maar gewoon zo hard mogenlijk op mijn scoot. Tot nu toe heb ik met de hr2 uitlaat niet harder gereden dan 120km/h @12500 rpm
Met me athena racing haalde ik 129km/h@tomtom met ori onsteking en yasuni R
Kan ik meer halen uit de wazige Hebo Racing 2? Ja vast wel...moet ik dan mijn stuffer er ook uit halen(zonder stuffer ging ie met sproei 130 al naar ~14k toeren @ 3.2 gram, kracht leek er wel uit te zijn met de hr2)
20 tot 100km/h semi stabiel @ 12000 toeren.
Of moet ik gewoon hoger in toeren gaan zitten dmv lichtere rollen? Waarschijnlijk ben ik wat te voorzichtig met mijn 7t, Hebo racing 2 met maar een klein beetje dempwol maakt gruwelijk veel kabaal
Testing in progress.....graag advies over de uitlaat.