Afstelling 28mm, roost, mhr speed

Jeetn

Well-Known Member
Hallo,

Heb gisteren me sprint in elkaar gezet en ja hoor, draaien doet hij. Nu moet hij nog optimaal draaien hé. Dus hier is mijn vraag wat is de basis om vanuit te vertrekken om af te stellen met de volgende setup:

Mhr speed t7 cillinder
xsh roost uitlaat
28mm dellorto
hebo pen 12 krukas
volledige overrange met poulies enal
wel originele ontsteking. Maar is tijdelijk
vl14 membraam
xsh wig en mhr spruitstuk getuned naar 28mm

Wat is het vertrekpunt om af te stellen in verband met drukveer, trekveren, gewichten en sproeier.
Heb nu sproeier 105, rode drukveer, witte trekveren en gewichten 4.5gram.

Ik weet het die witte trekveren zijn ENORM te licht, had maar eventjes dit liggen.

Graag een antwoord aub
mvg
 
Advertisement - register to remove this

doe er eerst maar is een andere ontsteking erop want dit rijd dus egt niet.
en een sproeier 135/140 erin om vanuit daar verder af te stellen op de bougie.

als de koppeling is ingereden zwarte trekveertjes van malossi erin en op zijn strakste stand.
drukveer is goed, en dan met deze rollen kijken hoeveel toeren die draait, zal iets te weinig zijn..
 
doe er eerst maar is een andere ontsteking erop want dit rijd dus egt niet.
en een sproeier 135/140 erin om vanuit daar verder af te stellen op de bougie.

als de koppeling is ingereden zwarte trekveertjes van malossi erin en op zijn strakste stand.
drukveer is goed, en dan met deze rollen kijken hoeveel toeren die draait, zal iets te weinig zijn..

Erg bedankt voor het antwoord. Maar het zal toch eventjes met de originele ontsteking moeten. Moet mogelijk zijn om het af te stellen met een origineel ontsteking. Zal gewoon minder goed presteren. Ben je daar zeker van dat hij naar de sproeier 135 nodig heeft? greetz
 
het is niet ideaal , maar het wil zeker wel goed rijden opzich..

voor nood kan het zeker wel..

op mina iig..

afstellen is niet te zeggen ,dus zul je hoe dan ook gewoon ergens mee moeten beginnen , koop gewoon een paar drukveren , (malossi geel en rood bijv.) aantal setjes rollen van 3 t/m 5 gram bijv. in stappen van 0,5 gram ,en een setje trekveren ...

sproeier beter te groot beginenn dan te klein natuurlijk ;)
 
Back
Top