MHR Replica vs. Athena Racing

Daniël

Active Member
Malossi MHR Replica

Dit is een mooie snelle nikasil cilinder, zit met vermogen tussen de Sport en de MHR in. Met 2 zuigerveren.

Fluit Poorten

Athena Racing 70cc LC

Alu nikasil cilinder met vaste verbrandingskamer
Boring: 47.6mm

Vlinder Poorten

Het is de bedoeling dat er gereden wordt met een c16,21,mhr2000,hebo verstelbaar,doppler 10pen

Welke raden jullie aan, en waarom?

(Mochten jullie andere tips hebben, ik heb buget rondt de 200 eu, het liefst blijf ik daar ook bij..)

Advertisement - register to remove this

mhr replica vindt ik beter dan Athena , athena wil de wand nog wel eens van loslaten......

en mhr rep rijdt gewoon prima, als je een vlinderpoort wil zou ik een gewone MHR of Evo nemen.....

Duidelijk Athena Racing.. MHR Replica valt tegen, stuk langzamer als athena.. helemaal met C16 en 21mm etc. MHR-rep is daarentegen wel weer heel slijtvast.. niet kapot te krijgen.

Bedoeling is tog wel dat de scooter meer gaat rijden dat ie gaat stil staan, dus dan zou de betere optie een mhr replica zijn?

En wat betrefd de trekkracht van zo`n replica? Valt het tegen of is zeer aangenaam??

Neej gek he die bestaat niet. 8P

MHR = MHR Team in Nederland
MHR Team = MHR Speed in Nederland

Een 'gewone' MHR ken ik niet.. als je niet de snelste wilt zijn zou ik gewoon die MHR Rep nemen, als je toch al van plan bent om niet alles uit je blok te halen kan je de MHR Rep wel nemen.. lekker slijtvast, alleen voor hoog vermogen zou ik toch iets anders pakken. Maarja, met MHR-rep had ik ook nog autowheelies hoor dus het rijdt heus niet verkeerd.

Originally posted by monstaboy
Neej gek he die bestaat niet. 8P

MHR = MHR Team in Nederland
MHR Team = MHR Speed in Nederland

Een 'gewone' MHR ken ik niet.. als je niet de snelste wilt zijn zou ik gewoon die MHR Rep nemen, als je toch al van plan bent om niet alles uit je blok te halen kan je de MHR Rep wel nemen.. lekker slijtvast, alleen voor hoog vermogen zou ik toch iets anders pakken. Maarja, met MHR-rep had ik ook nog autowheelies hoor dus het rijdt heus niet verkeerd.

Ik dacht al .. Maar goed .. Waar rij jij verder mee met je rep. ?

ik heb momenteel ook een MHR-rep, en hij doet het beter dan verwacht! Mijn verdere setup staat in mn sig....

maar volop autowheelies hoor...

Offtopic: als je interesse hebt, hij is te koop... topic staat in V&A

Originally posted by Yadajo
Ik dacht al .. Maar goed .. Waar rij jij verder mee met je rep. ?

ik reed met 17.5mm, jollymoto, etc. ging aardig toen.. zelfs met de 17.5mm autowheelies, maar was nog wel makkelijk aan de grond te houden. Later reed ik met 24mm, maar niet voor lang want toen kocht ik een nieuwe cilinder.

Back