Metaalbewerking bedrijf gezocht met scooter ervaring

Status
Not open for further replies.

CrossRally

Banned
Weet iemand misschien een metaalbewerkingsbedrijf die ook dingen voor scooters doen en eventuele ervaring heeft met voorvorken?
Met scooter ervaring bedoel ik een bedrijf die eerder dingen voor scooters heeft gemaakt. En waar ik als particulier heen kan.
 
Advertisement - register to remove this

Het licht er denk ik een beetje aan wat je precies wilt.
Maar als het het maken van een onderdeel is kunnen de meeste bedrijven dit wel voor je als je een CAD tekening aanleverd.
 
je kunt zelfs wel een simpele tekening inleveren met eventueel wat uitleg over wat de bedoeling is. alleen moet je wel er wel rekening mee houden dat grote orders vaak voor gaan en dat kleine dingetjes doen vaak erg duur is!
 
adresje?

Scootparts.nl heeft een eigen metaal afdeling. Draaien, frezen, lassen, kotteren etc etc. Ze hebben bijv. een remklauwadapter voor een Runner 50cc vork gemaakt die in een Runner 180 moest. En bijvoorbeeld de "krukas" vervanger voor het driecilinder project van Jos Dijkman.

Naja, ik bedoel; mail maar ff met webmaster Marcel. Als je die een tekening mailt en een verhaaltje dan kan hij wel zeggen wat het kost, of het kan en wanneer het kan.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top