Welk bedrijf zit er achter TNT tuning?

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Weet iemand wat misschien wat meer over het bedrijf TNT tuning die ook wel eens orginele dingen maakt? Hebben ze geen website ofzo want die kan ik namelijk niet vinden..
 
Advertisement - register to remove this

Dus het is een frans bedrijf? Ik zie dat ze wel de kleine carters van minarelli leveren zowel als horizontaal als verticaal. Dus compleet nieuw. Maar ik vraag me af waarom ze ook die grote carters niet leveren.
In de catalogus nummer: 093015 en 093016
Prijs is 44,96 euro voor dat kleine carter. Dus als ze ook die grote delen zouden leveren en heb je voor een prikje een nieuw setje carters..
 
Vroeger wel iig... geen idee waarom nu niet meer.
Vroeger stond het gewoon bij in de catalogus. Let wel.. de kwaliteit is absoluut niet vergelijkbaar als een origineel cartersetje
 
eurokit said:
Dus het is een frans bedrijf? Ik zie dat ze wel de kleine carters van minarelli leveren zowel als horizontaal als verticaal. Dus compleet nieuw. Maar ik vraag me af waarom ze ook die grote carters niet leveren.
In de catalogus nummer: 093015 en 093016
Prijs is 44,96 euro voor dat kleine carter. Dus als ze ook die grote delen zouden leveren en heb je voor een prikje een nieuw setje carters..


omdat die bijna nooit breken en makkelijk te vinden zijn. Het moet ook betaalbaar blijven.

ps: klein carterdeel kost rond 50e!ur
 
Jumper said:
omdat die bijna nooit breken en makkelijk te vinden zijn. Het moet ook betaalbaar blijven.

ps: klein carterdeel kost rond 50e!ur

44,96 euro is de prijs van easyparts.
Oke ik snap wel dat die carters minder snel breken, maargoed alles kan toch kapot en voor een normaal carter ben je wel veel geld voor kwijt. Dus zou dit eigenlijk wel de goedkoopste manier zijn + en je hoeft ze niet eens te stralen.
En zo klein carter is meestal ook wel te vinden maar dan moet je alleen een volledig compleet blok kopen.
En wat razma hierboven zegt ben ik compleet mee eens.
En er zijn altijd nog mensen die hun carters bewerken en dan bijv. niet meer verkocht krijgen.
 
Back
Top