met kenteken op rollerbank

svensegeren

Well-Known Member
een vriend van mij had laatst op tv gezien dat als je scooter te hard kan en je hebt een kenteken dat ze dan je kentekenbewijs innamen en dat je hem pas terugkrijgt als je hem weer hebt laten keuren en dus weer 45 loopt. weet iemand of dit waar is en vanaf welke snelheid/kilowatt ze hem innemen

Advertisement - register to remove this

In je kenteken staat hoeveel Kw je brommer heeft volgens de fabriek.
Zo is ie ook goed gekeurd dus ze kunnen je officieel weinig maken als ie daar maar niet overheen zit.

Die kilowats zijn anders gemeten dan een rollerbank doet oid , gaat er iig niet vanuit dat je opeens zoveel kw mag hebben zoals dat kenteken aangeeft , anders kunnen de rollerbanken wel weg :) en mag iedereen onbegrenst rijde ?:X

RemcoV said:
Die kilowats zijn anders gemeten dan een rollerbank doet oid , gaat er iig niet vanuit dat je opeens zoveel kw mag hebben zoals dat kenteken aangeeft , anders kunnen de rollerbanken wel weg :) en mag iedereen onbegrenst rijde ?:X

nee want het is niet of/of het is 45constructie snelheid en niet meer kw

nou ga ik je een mooi verhaal vertellen, hier in gelderland zutphen, zijn de politie zulke idioten, ze hebben schema's hangen en rekenen km/h om naar kw, dit slaat totaal nergens op, je kan topsnelheid niet omrekenen naar kilowatt. :| 75km/h staat hier gelijk aan 2.0 KW <-- wat dus voorkomen betekent

zo dom en idioot

1337_Fox said:
nou ga ik je een mooi verhaal vertellen, hier in gelderland zutphen, zijn de politie zulke idioten, ze hebben schema's hangen en rekenen km/h om naar kw, dit slaat totaal nergens op, je kan topsnelheid niet omrekenen naar kilowatt. :| 75km/h staat hier gelijk aan 2.0 KW <-- wat dus voorkomen betekent

zo dom en idioot

Dat is precies hetzelfde als hoe de rollerbank werkt 8P Rollerbank is gewoon snelheidsmeter met kw aanduiding... klopt nix van

edit : ik vroeg laatst aan agent toen ik op roller geweest was, hoe ze het nou uitreken etc, hij wilde geen antwoord geven. Ik zei dat het niet kon etc..

nee maar, hun krijgen alleen de snelheid te zien op die rollerbank :| (wss jaren 90 ding, ziedaar het bewijs :P ze hebbe geld nodig :|) en dat rekenen ze rustig om naar kw met een of ander tabelletje, wat nooit kan, nu vroeg ik me af, zou je als je sterk staat door feiten, een bekeuring door een rollerbank, onwettig kunnen verklaren?

groeten

Back