merk oplaadbare batterijen gezoekt

Karoshi

De Zotte Belg!
Misschien stom dat ik topic hiervoor open maar er is echt NIEMAND aan wie ik het gevraagd heb die het wist...

Ik heb is in een blad gelezen dat er een retegoed merk oplaadbare batterijen is. Kwamen er als best geteste uit bla bla bla... Maar 1 ik kan het blad nergens meer vinden en 2 ik vind op internet enkel maar shit over recycling of batteries en zooi...

Dit is wat ik er van weet...

De batterijen zelf zijn groen met een oranje top zeg maar en ze worden per vier verkocht incl LADER. Ze zitten verpakt IN de lader en de lader is niet veel groter dan de batterijen en steek je rechtstreeks in het stopcontact.

Ik weet het nogal een redelijk vage uitleg maar als er iemand is die me kan helpen want ik ben vandaag redelijk veel rondgereden maar heb ze niet gevonden...

Andere merkvoorstellen zijn natuurlijk ook altijd leuk. Ik ga ze gebruiken in mijn digicam voor noodgevallen (als mijn sony oplaadbare batterijen leeg zijn) maar vooral voor mijn draadloze muis...

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Heb toevallig vanmiddag ook gehaald, gp powerbank rapid ofzoiets, 1800 nimh batterijen (4 maal) en hij laadt ze op in 2-5 uur.
€59,95
 
Vraag me alleen maar af of ze ook goed gaan doen in mijn microzacht draadloze optische muis (microsoft wireless optical w-m :p)

Zouden die dingen mijn muisje kunnen beschadigen?
 
Ik heb ze ook en gebruik ze in mijn mp3speler, gaan echt lang mee en hij draait nog maar op 1 batterijtje ook, een kleine.
Alleen zijn jullie prijzen wel wat anders dan die van mij, ik had ze bij Vobis voor 7.95, per 2 stuks (die kleine dus)
Of is dit wel normaal.

/ ik denk btw niet dat het slecht is voor je muis.
geeft gewone zelfde hoeveelheid stroom toch.
 
Originally posted by Karoshi
Vraag me alleen maar af of ze ook goed gaan doen in mijn microzacht draadloze optische muis (microsoft wireless optical w-m :p)

Zouden die dingen mijn muisje kunnen beschadigen?

[offtopic]
Als je een optische muis koopt, haal der dan een met zo'n docking station ...

*AHUM*

Sorry Karoshi, zal je verder niet meer lastig vallen met nutteloze en taalfout verbeterende reply's :*

[offtopic]
 
Originally posted by DNA-Menno
Ik heb ze ook en gebruik ze in mijn mp3speler, gaan echt lang mee en hij draait nog maar op 1 batterijtje ook, een kleine.
Alleen zijn jullie prijzen wel wat anders dan die van mij, ik had ze bij Vobis voor 7.95, per 2 stuks (die kleine dus)
Of is dit wel normaal.

/ ik denk btw niet dat het slecht is voor je muis.
geeft gewone zelfde hoeveelheid stroom toch.

Prijzen hier gaan over een (snelle) lader + 4x 1800 NimH batterijen die alleen al 20 € kosten.

kb02gs180-c4.gif


:W
 
mja dingen werken toch niet in mijn wireless muis. Echt vaag....
misschien omdat die 1800 dingen 1.2volt geven en muisje werkt op 1.5 volt...

effe kijken of die 1600 dingen op 1.5 volt zitten...

*edit* Damn dit is weird. Die gp dingen willen niet werken in mijn draadloze muis maar wel in mijn camera. De standaard bijgeleverde sony oplaadbare batterijen werken dan weer wel in mijn draadloze muis. Dus sony batterijen in draadloze muis en gp dingen in digicam en opgelost! Heel vaag vind ik dit maar HE het werkt :D
 
Last edited:
mja snap er geen ruk van... misschien dat die GP batterijen NET iets lager in vermogen zitten dan die sony batterijen ofzo? Heeft er iemand verklaring voor?
 
Back
Top