This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meeting organiseren in zeeland

ik wil er ook graag bij wezen... wanneer gebeurd het nu en waar precies?
ik heb enrico een pm gestuurd maar daar word ik ook niks wijzer van!!

mzl

Tsja, jij wordt er idd niks wijzer van want als je eens beter had gelezen dan had je ook gezien dat dit topic al tyfus oud is En 19 juni zijn idd de races in Wemeldinge en dan wordt het leuk

(Hij is nog maar n00bje op dit forum...)

Word dit jaar dat terrein waar afgelopen keer de meeting was met pema ook weer voor scooters gebruikt, of voor de tenten van de racers? Dat we de scooters niet in de dijk moeten zetten Of is daar niets over bekend?

waar het haventerrein is, is het rennerskwartier.. bezoekersscooters moeten gewoon in het gras bij de dijk..

TT 70cc said:
En testbank? Enige idee waar die gaat komen?

Tovami.. naja, dat hoop ik toch
De organisatie heeft namelijk nog niet de beloofde brief gezonden naar me...

Zou jammer zijn als dat niet doorging.. Nog een vast punt waar we kunnen gaan meeten toevallig? wil ook wel eens wat forummembers ontmoeten

Jou kunnen we niet missen nee haha ik heb je vorige keer wel gezien,( jij kent Xander toch? ) Als je nou wist wie op welke scooter kwam ben je nog een beetje te herkennen...

En van wie kwam dat dan tralalalie tralalala.... van mij haha maak ik toch ook nog deel uit van jouw project

Goed plan, misschien idee om 1 foto per persoon te laten posten op wat voor scoot diegene komt...?!

hmm ja ik zou me zelf moeten schamen maar ik kreeg het idee dat het elke x was uitgesteld en vandaar dat ik dacht dat die meeting nog moest komen.
en ja ik een noob? tja ik heb altijd op scooter-freaks gezeten maar ik heb via deze site mn nieuwe scooter gekocht dus vandaar dat ik nu hier af en toe s een kijkje doe

en bij de races in wemeldingen zal ik zeker aanwezig zijn (ook de meeste andere meetings in zeeland)