Originally posted by Mol
Dat lijkt mij het grootste punt om te zeggen dat je het niet doet. Iig niet commercieel. Dus via een forum oid.
De listmeeting was ook illegaal als de pest, alleen dat was door een vriendengroep onderling geregeld, niet vantevoren bekend gemaakt en daardoor een groot suc6. Probeer zoiets op te zetten, maar nodig zeker niet iedereen uit die uit de buurt komt.
Jullie zouden ervan geleerd moeten hebben dat dat gewoon niet werkt.
Originally posted by UST member
Waarom reageer je gelijk zo bijdehand, net of er zoveel legale meetings zijn. Jij mag ze van mij weleens opnoemen. Ik ben niet zo'n nrx sjeezer want mijn scoot is ook dik opgefokt en ik kan ook vervoer regelen om naar een legale meeting te rijden die verder weg is. Kortom is stem ook liever voor legaal dan illegaal, maar als legale meetings er bijna niet zijn en de illegale zijn ook gezellig, geef mij dan eens een rede om daar niet naartoe te gaan.
Als je een meeting plek niet wil geven neem ik daar uit op dat jij bang bent dat de politie er achter komt. ik heb dus geen zin in gezeik met de politie en ik weet wel zeker dat 90% van de rest hier dat ook vind.
Zorg voor een vergunning of regel ff wat met de politie. doen wij in borft ook.
Originally posted by Jacco
Legale meetings:Zat, zoek maar naar info, maar tegen de winter is er niet zoveel animo voor :|
Listmeeting zoals bovengenoemd is ws wat anders als jij denkt, maar doe hetzelfde, maak een lijstje van mensen die jij hier @ forum goped kent en doe daar wat mee, je kan dan altijd de "rellenschopper"aanspreken op zijn daden...
grtzz...
Legale meetings:Zat, zoek maar naar info, maar tegen de winter is er niet zoveel animo voor :|
A-bizar:
Wat een bull, je zegt zelf ook toestemming of vergunning te vragen, terwijl je in dit topic pleit voor een illegale meeting !!!!:|
Suc6 verder, zoek het maar lekker uit met je illegale meetings, i'll rest my case.:|
groeten, Jacco...
P.s. het heeft geen zin hier nog op te reageren naar mij, ik geef jouw pogingen om illegale meetings te organiseren geen aandacht meer.
Nogmaals ik sta niet aan jou kant of aan de kant van Jacco, ik geef hier ook gewoon mijn mening.Originally posted by A-Bizar
Als ik dit alles van verschillende opzichten bekijk geef ik jacco en jou ook wel gelijk Maar deze discussie gaat zo eeuwen door en iedereen plaatst toch zijn mening.
Probeer het zelf ook eens van een andere kant te bekijken als je wil. Wees eens eerlijk.... er is bij jou een illigale meeting in de buurt. Je hebt niks te doen.... wat doe je? Ik zou in ieder geval ff een kijkje gaan nemen en ik denk dat je er dan toch wel ff bij blijft omdat het toch wel een mooi gezicht is al die scootertjes bij elkaar.
Maarjah... als ik het van jullie kant bekijk snap ik het ook wel.
Hmmmz er heeft iemand het licht gezien. Waar ik alleen nog steeds mee zit is dat het nog via het forum loopt, al is het via PM.Originally posted by ust power
Hmmmz, wat jacco heeft gezegd klopt natuurlijk wel. Als wij een meeting organiseren en er vallen doden staat er de de dag erna in de Rijn en Gouw dat dit forum 'hoofdoorzaak van het ongeluk was'.
Wellicht is het dus een goed idee een listmeeting te organiseren op de volgende manier. Ik ga samen met UST Member en UST Aerox een geschikte datum zoeken.
Mensen die graag willen weten wanneer en waar precies deze meeting plaatsvindt kunnen zich inschrijven door mij een pm te sturen. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen beslissen we of de meeting doorgaat of niet.......
Mensen die het niet eens zijn met deze vorm van meetings melden zich gewoon niet aan.....(lijkt met logisch)
Greetz ust crew
Originally posted by Mol
Ik niet. Ik zit bij de "list" en dat is voor mij genoeg. Ik weet niet precies hoeveel man het is, maar zeg dat het er 40-50 zijn. Ik ken 95% van de mensen persoonlijk en daarom is het dus zo'n leuke groep. Allemaal dezelfde interesses enz.