Originally posted by Jacco
Of anders kijk je ff naar alle meetings die wel legaal zijn waar geen politieauto of ambu. staat:|
Legale meetings is niet alles :?:?:?:|
Als je het mij vraagd geef ik Gomer Pyle gelijk, ga weg uit alphen en zoek wat anders, ik PROBEER voor next year summer een meeting te krijgen, tegen die tijd hoor je er wel van via een topic hier, tot die tijd zou ik liever geen illegale meetings in alphen willen, omdat het mijn kans omlaag gooid!:|
groeten, Jacco...
Originally posted by A-Bizar
hmmmzzz eigen belang
Zoiets dacht ik al.... LOL
Originally posted by Jacco
Als je het mij vraagd geef ik Gomer Pyle gelijk, ga weg uit alphen en zoek wat anders
Originally posted by A-Bizar
Juist. helemaal mee eens..... daarom wens ik jacco veel suc6 met zijn meeting. Ik vind dat je een beetje arogant bent (met je ik regel legaal, rot op uit alphen, ik vriendje van alle politie hier, enzv.)
Maakt mij niet uit verder hoor. Maar je doet net of dat niemand een illigale goed kan regelen....
Het gaat niet om niet legaal of wel legaal. Probleem is dat bij NIET legaal er 99.9% geen voorbereidingen / voorzieningen aanwezig zijn. En dat het ook een bepaald volk aantrekt die al met een bepaalde houding hierheen gaan
In Bodegraven was het ook wat rommelig maar daar ontkom je niet aan.
Dat kan dus wel als alles goed is georganiseerd / geregeld. Alles wat je vooraf uitsluit / oplost leverd bijdrage aan een soepel verlopend evenement.
Verder was het zeer geslaagt allemaal.
Op een legale kun je zeggen: word hier niet geblazen door elkaar... en dan stuur je de gene die het wel doen naar huis....
Je kan zoveel zeggen op een legale meeting. Als deze groot van opzet is wordt dit steeds lastiger met controleren.
Blijft er weinig over. Ja ok die zijn serieus! Ben ik ook op dat gebied maar ik vind het ook heerlijk om zoveel mogelijk scoot bij elkaar te krijgen en dan maakt t mij niet uit of er een clown met nrx en lichtbalk onder zijn scoot komt ouwehoeren en stoer doen bij me. Dat vind ik juist lachuh.
Daar gaat het ook om, zoveel mogelijk man met dezelfde hobby bijelkaar krijgen, dat is ook de opzet van een meeting. Alleen die ene clown met NRX kan ervoor zorgen dat het snel afgelopen is met de legale meeting (lees ongeluk of erger, zie Scoooterattack meeting). EN daar is niks lachen aan.
Of wil je saai stoer doen met alleen maar mensen met veel geld voor spullen?
Argument zonder gegronde redenen ga ik dus niet op in
En ik maak eruit op dat je je veel te goed voelt voor mensen met mindere spullen.
??? Vandaar dat ik me heb ingezet voor lelystad 2003, eerst ff goed lezen voordat je reageerd ???
Maajah LB.... dit is ff wat ik er nu van vind.
mja je zgt zelf al lekker belangrijk, waarom reageer je dan? Als je het niet belangrijk vind? Sluit je verhaal dan neit met zoiets als dit af, maakt je hele reactie overbodig om te lezen.
Originally posted by Alexander
Originally posted by ust power
Mensen, mensen,
Het hele punt is gewoon dat de mensen die een soort van 'reputatie' hebben opgebouwd op dit forum (en in scooter-nederland) vaak makkeiljk praten hebben.
Zij zijn immers vaak al wat ouder en hebben de mogelijkheden om met vervoer de 'grotere' meetings op te zoeken, ook ontvangen zij de meeting list. Voor veel jongeren van 16 tm/18 is dit vaak moeilijker te doen, dan kan Jacco wel zeggen:
'ik doe hard mijn best voor meeting alphen volgend jaar'
maar dit is voor veel mensen nog een heel eind weg, omdat ze geen mogelijkheid hebben om de grotere meetings te bezoeken is het leuk als er 'ns een meeting in de regio wordt georganiseerd. Ik snap dan ook niet wat jullie je druk maken, als het idee je niet aan staat dan kom je toch gewoon niet?
Begrijp me niet verkeerd Jacco, k heb absoluut geen kritiek op je, ik hoop ook dat het je lukt om een meeting legaal in alphen van de grond te krijgen maar ik stel voor om heel relax een meeting op de N11 te gaan organiseren....
eddit:tegen jacco is dit niet super rot bedoeld maar erger me gewoon ff aan het stoer doen....
En jij bent gewoon een stomme aarsch, met je illigale meetings zijn super,:|Originally posted by UST member
Ik ben het ook volledig met A-bizar en ust power eens. Een meeting op de N11 is een prima idee en ik ben ook bereid om een handje mee te helpen met organiseren als dat nodig is. En legale meetings zijn er zelden dus we moeten toch wat en trouwens de illegale meetings hier in de regio zijn meestal super!!!