This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meeting Organiseren Alphen aan den Rijn(ZH)

Zwammerdam kan idd

En dan denk ik gelijk voor jullie door aan de Hoge Burg!

Er is 1 weg in Alphen war je zeer relaxed een meeting zou kunnen houden, das in de buurt van de Zeeman opslagplaats, er ligt daar een loze weg die in een rondje(GROOT!) loopt, met lange rechte stukken ertussen ...

Ik ga wel weer eens mijn hand in het vuur steken op het gemeentehuis in Alphen...

En GP:

Relaxed man, jij ben niet "Die 1ne gast uit Alphen" die gelijk op zijn flikker krijgt als er een meeting komt
(Maar ik begrijp je wel :*)

grtzz, jacco...

Zeker. Kan ik eindelijk het einde van me vertanding eens testen.
Als het iets ala listmeeting word dan kom ik wel. Word het een nrx festijn, dan dus niet.
Ruud/GP/Jacco stuur ff PM als dit wat word.

Ben zondag nog ff langs de n11 gereden en ze hebben als weer een stukkie verder gemaakt.
Zit alleen na 100 meter een gevaarlijke overgang (soort verhoging van min. 5 cm.) Maar vanaf daar voledig vlak!
2 banen naast elkaar met daar tussen zand. 1ne baan ligt ook hoger. Perfect voor sprints en geen last van zuiging gehang.

Jaco als jou het ook wel wat lijkt kunnen we wel wat organiseren. Wij zijn ook met een aardig groepje en de 3 meetings in bodegraven waren zeer geslaagt.
Stuur maar ff een pmmetje naar aerox-evo70 of mij.

ze leggen ook weleens buizen dwars over die weg maar meestal vergeten ze dta ok wel maar als ze er liggen ken je er niet op

Alphen lukt dus definitief niet (legaal) en ik voel er weinig voor daar een illegaal iets te regelen met het kleine kapitaal wat daar zou opdagen aan scooters :|

Jammer maar helaas :'(

ey Jacco misschien dat me pa 'ns kan polsen want die kent wel wat mensen in de 'ufo' werkt ie zelf ook.

N11 zou zeker goed idee zijn, via zwammerdam kan je daar makkelijk komen en nieuwe weg is zekerz relax...maar toch denk ik dat we binnen 't uur met politie op ons dak zitten. Maar als er mensen zijn die 't willen wagen, ik wil wel helpen organiseren....

Succes:|

Waarom zou je het nou illegaal willen ALS er nog een miniscuul kleine kans is dat het volgend jaar legaal kan:?

Waarom zou je het niet gewoon op een isdustrieterrein doen zoals hier in Ter Aar, mij haald het niet meer uit, aangezien de politie weet dat ik daar nix mee te maken heb
P.S., ik mag testen op het industrieterrein, heb ik toestemming voor gekregen :W

rlx voor je, maar ter aar is niet zo groot en bekend, ik denk dat meeting alphen zeker meer mensen uit de omgeving trekt dan een meeting als ter aar.....n11 is wel een phatt id toch?

als het op dat loosestuk weg gehouden wordt ken ik nog wel voor z'n 15 scooters zorgen
wanneer word het dan precies?

ust, waarom moet het groeter als de vorige keer in Ter Aar, willen jullie nou echt dat er eerst dooien vallen (Zonder dat er ook maar 1 verbandskist aanwezig is daar)?
Iedereen scheurde als een gek door elkaar, en op de N11 rijden ze nog harder......
Zoek het verder maar uit, tis maar een advies dat je krijgt:|.....

jah, jacco daar heb je opzich wel een goed punt. Wellicht is het goed om gewoon af te spreken om uitsluitend sprints te trekken. Gewoon spuitbus mee, streep trekken, 150m verderop nog één en uitsluitend sprinten. Maar voel je uberhaupt wat voor het idee....?

Nee, zie een paar posts hierboven, niet legaal, dan niet, en ik kreeg al geen toestemming voor dit jaar dan........

Waarom zou je het nou illegaal willen ALS er nog een miniscuul kleine kans is dat het volgend jaar legaal kan:?

Ik weet niet al die straat namen daar.., maar vlak bij een gevangenis,daarbij is ook een industrie terrein(o.astraalbedrijf stouthart),daar was dit jaar ook zo "meeting/race" gehouden voor antieke brommers en motoren.dat was wel legaal.,dus mischien valt er op die plek wel wat te regelen met de gemeente.

Jeffrey

:| Ik weet ook niet wie die meeting geregell had maar was in en in triest daar. Ikw as blij dat me scoot lekker thuis stond.
Wij zijn nog naar de " organisatoren " gelopen om te vragen of iedereen wat minder op de weg wou staan. Scooters gewoon wat meer aan de kant....
Die gozer zegt: neej gaat goed zo. Vage gast was dat :|
Als je het goed regelt kan het echt wel op de n11 want er zijn 2 banen die los van elkaar liggen. Aan het einde van de weg kun je op de andere baan komen om bv. terug te rijden. Dan hou je 1 richtings verkeer op beide banen.

Legale meetings is ook niet alles trouwens..... Je krijgt echt niet voor elkaar dat je lekker mag blazen enzo lijkt mij. Dan moet er echt wel een ziekeoto,politie oto enzo klaar staan......
Of je hebt een rare gemeente die dat toe laat....