meeting Organiseren Alphen aan den Rijn(ZH)

Advertisement - register to remove this

het blijkt heel erg moeilijk te zijn een vergunning te verkrijgen daar... er zijn al eerder mensen die een aanvraag hebben ingediend
 
Originally posted by aerox-evo70
als je het voor mekaar krijgt op een mooi stukje grond ben ik zeker aanwezig :)

Indd, ik ook, en nog een hele groep vrienden. En je trekt ook meteen mensen uit Hoofddorp, Amstelveen en dergelijke aan.

(Lees je avatar eens na Razma 0?)
 
het is een beetje onnodig om te zeggen dat je zal komen als er gevraagd wordt of er uberhaupt wel iemand wat wil organiseren...

wat is er met me avatar btw? :)
 
idd, dat is nou juist het hele probleem. Alphen is ontzettend centraal gelegen en er zijn 1001 plaatsen waar je een leuke meeting zou kunnen organiseren. Zal ik gewoon maandag 'ns ff langs het gemeentehuis gaan en hun dit probleem voorleggen en wie weet een vergunning lospeuteren.....
 
je krijgt in alphen een aanvraag me van ongeveer 5 pagina's die je volledig moet invullen en weer terugbezorgen.. daarna moet je ongeveer een drie maand of langer wachten op antwoord
 
Originally posted by ust power
idd, dat is nou juist het hele probleem. Alphen is ontzettend centraal gelegen en er zijn 1001 plaatsen waar je een leuke meeting zou kunnen organiseren. Zal ik gewoon maandag 'ns ff langs het gemeentehuis gaan en hun dit probleem voorleggen en wie weet een vergunning lospeuteren.....

Noem jij eens 1001 plaatsen dan?
 
Originally posted by ust power
Treinweg, Industrieterrein, Parkeerterrein Aarhof(zondag) btw wil je die sonic carters nog kopen?

Aarhof kan je al niet rijden sprinten zuigt.
Treinweg ken ik niet. En industrieterrein is ook te klein en vaak veel bochten kan je ook niet lekker sprinten.
 
treinweg zou wel kunnen ja.
dat is een lange weg tussen Alphen a/d Rijn en Aarlanderveen.... wel een paar drempels maar daar ken je nog wel met een aardige snelheid overheen.
 
Die weg bij de herehof is super mooi man!!!! Dat weten de bodegarvers wel. Maare zal de politie wat minder vinden als we daar gaan sprinten.

De treinweg is opzich wel een leuk lokatie de scooter kun je alleen dan zo moeilijk kwijt. En achter op het industrie terrein is ook wel een optie....
 
NEEEEEEEEEEEEE
Beter gewoon geen meeting in alphen aan den rijn gvd. In heel alphen zijn ze al niet te spreken over de scooters komen jullie daar en daar is wel goed. OF LEGAAL OF NIET. Vandaag was er weer controle :|.

Wij zitten er ook nog en hebben nog geen een keer overlast veroorzaakt mensen zijn goed te spreken over ons en hebben best veel contacten. Dat willen we graag zo houden.

Als jullie zo meeting organiseren komen ze gelijk weer klagen of kijken ze ons aan. Omdat wij met scooters bezig zijn. Dus rot op uit alphen met je meeting ga maar lekker in de polder branden. Kut meetings.
 
Ik heb wel een idee voor een lokatie. alleen het zal wel een illigale meeting worden maar denk dat je geen probs krijgt met de politie. De nieuwe n11 is nog niet open en daar is genoeg ruimte voor sprints en om te staan. Weg van een paar km lang en flink breed. Misschien een beter idee dan in alphen.
 
Back
Top