meeting kart circuit amsterdam sloterdijk

Status
Not open for further replies.
magicmichael said:
dat is mooi. ik hoop dat je zoveel mogelijk mensen mee kan krijgen dat probeer ik hier in p`end ook te regelen :)

in ieder geval
een SR stealth met 20 pk die een proefritje gaat doen ;)
(fotos ervan staan als het goed is hier op het forum bij de voorproef in mei van lelystad)


de humor is dat je met zoveel vermogen juist weinig kunt op zo'n circuit....


als je btw foto's en info over de kartbaan wilt geven kun je toch gewoon een link geven naar de website hiervan?
 
of je zoekt bij amsterdam racefotos

81-1089565542.jpg
 
@ razma dit is niet geheel door mij georganiseerd
ik do ehet samen met een ander .
ik ben meer van het reclame maken enz enz.
hij heeft alles geregeld met die mensen van het circuit.
hij weet de regels dus ook wel ...
 
Voor zo ver ik kan zien (en even gekeken naar de meeste soort kart banen ) gaat dit niet gezellig worden met zoooveel (50+) mensen op zo'n circuit.

Lijkt me dus verstandig voor de volgende keer een wat kleinere groep op de hoogte te stellen inplaats van trachten het hele forum te laten komen.
 
A-Bizar said:
Voor zo ver ik kan zien (en even gekeken naar de meeste soort kart banen ) gaat dit niet gezellig worden met zoooveel (50+) mensen op zo'n circuit.

Lijkt me dus verstandig voor de volgende keer een wat kleinere groep op de hoogte te stellen inplaats van trachten het hele forum te laten komen.


het circuit is in lengte groter dan je denkt hoor
 
het is een heel ruim circuit en er zijn wel regels over hoeveel scooters per keer de baan op mogen. het is niet voor niets de hele dag ;)

van 10 sochends tot 8 savonds
 
melf #50 said:
het circuit is in lengte groter dan je denkt hoor

het gaat niet om de lengte... maar om de dikte :love: :P

Als iedereen gewoon mag vlammen krijg je groepjes 12pk scoots die elkaar inhalen... net op het punt dat er 1 of 2 20pk+ scoots vol open trekken.
Ik zie het al weer helemaal gebeuren! ( ervaring : duitsland :P )
Dan rijd er zo'n nrx dude in iemand zijn zuiging... kom je volgas aan rijden ... schiet er ff zo'n dude opzij om een ander in te halen met 0.1 km per uur meer snelheid.

Dan kan je zeggen " rijd dan rustig mensen voorbij "... maar daarvoor ga je niet op een circuit rijden lijkt me :)

edit : zie nu dat er ineens wel gefixt word dat er maar een aantal per keer op mogen....
 
Ik ben van de partij met m'n RS50.. mits ik vervoer heb en de boel een beetje afgesteld is..
zal de 1e keer zijn dat dat ding gaat rijden :) Spannend
 
@ razta luister dude eens moet de eerste keer zijn als je iets wil organiseren en ook al weet je het nog zo goed in theorie dan is het in de praktijk altijd weer ff anders.

dus stop met dat gemekker over mn organisatie. als er iets fout gaat of het word een chaos dan zijn er altijd nog de circuit mensen die het op orde kunnen houden ....
pannekoek
 
ja dat zal best maar zoals ik eerder gepost heb is dit de eerste keer dat ik meehelp aan zo een meeting en dat ik het niet in mn eentje organiseer en daarnaast meer voor de reclame ben :)

dus ik snap niet wat hij/zij moeilijk doet

en ja ze heeft gelijk dat ik moeilijk kan inschatten wat er bij zo een dag komt kijken maar eens moet de eerste keer zijn toch ?
 
Last edited:
Razma wil je alleen helpen , en zorgen dat het niet op chaos uitloopt.
Razma heeft meer arvaring als ons allemaal als het op meetings en dergelijke organiseren neerkomt. misschien handig toch even te luisteren.

ook al is het de eerste keer, beter in1 keer een goeie meeting, dan dat je er 3 keer over doet om iets goeds te organiseren.
 
als er 1 iemand is die weet hoe je iets moet organiseren en wat de punten zijn waar je goed op verdacht moet zijn is het Razma wel!

dus beter luister je goed naar haar dan weet je waar je aan moet denken...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top