Meeting Bleiswijk 10 augustus

Vorig jaar werd er idd gesprint aan de overkant.
Dat was een baantje van 70 meter.
Toen was er een 'customshow' remmentest en je kon sprinten.

Het schijnt dat er dit jaar wat meer snelle scooters zullen komen.
 
Last edited:
menace said:
klinkt meer als een illegale meeting.

Dit is dus wel een LEGALE meeting.
De planning zal wel geheim worden gehouden omdat het dagprogamma nog niet helemaal zeker is (lijkt mij)
 
nja klinkt niet echt overtuigend ofzo.

ga geen eind rijden om heel misschien op een boeren weggetje van 70m te kunnen sprinten:) voor de mensen die wel gaan veel plezier:)
 
HeavyAerox said:
aanwesig...maybe meer peepzz wat van maastricht komen...ivm samen oprijden..


Heb geen vervoer anders was ik maar al te graag meegegaan, als je nog plaats hebt hoor ik het graag
 
Nja om eerlijk te zijn heb je niet veel gemist Razma.

Het was opzich wel een geinige kleine meeting, maar nog steeds een kleine opkomst van snelle scooters. Dit jaar waren er wel iets meer dan vorig jaar: Vorig jaar waren het er niet meer dan 3, vandaag waren er geloof ik 6 waarvan 1 niet mee deed met sprinten/banken.

Jammer dat het weer erg tegenviel in de middag, vreselijke regen waardoor het terrein modderig en de straat nat was. Maar gelukkig was de weg redelijk snel opgedroogd.

De prijzen waren ook wel leuk, er zijn volgens mij net als vorig jaar 5 bekers weggegeven; Snelste sprint uit de 3B-Hoek, Snelste sprint buiten de 3B-Hoek, Mooiste scooter, Troostprijs, en Aanmoedigingsprijs.

Verder niet veel te melden, de testbankresultaten waren leuk, gelukkig zijn er genoeg vrienden en bekenden gekomen, en de ijsjes waren lekker :)
 
et was niet profesioneel aangepakt ofzo, maar de sfeer was erg gezellig. het enige wat er ontbreekt is een harde grond en een goede sprintbaan met start systeem. wel nog 20pk gescoort ook op XSH bankje. en met tim samen een bekertje mee naar huis genomen :p
 
vandaag daarheen gegaan met de evo rox (blauwe) waarmee ik 1e prijs in de custom show heb gewonnen ;)
jammer genoeg bleef het bij een beker terwijl in de planning stond dat je ook echt een prijs zou gaan krijgen.....

stefano zette een mooie 20pk met zijn evo !!

waren een hoop straat scooters die wel gingen maar verder ging het vooral om de sfeer en het banken voor 2 euro.

had trouwens zelf ook op de bank gestaan maar daar bleef t ook bij..
greetz Ken

(ps. als iemand foto's heeft gemaakt zou ik ze graag zien!)
 
Last edited:
het was wel een gezelige meeting en altijd ff leuk om te banken voor 2 euro toch 6.1pk met aleen een andere pijp, maar ik had zelf meer onderdelen shops verwacht er was er maar 1 met weinig spul. ook meegedaan met de sprints maar ik moest met me standaart cill tegen een sprinter dat lukte niet egt dus lag er gelijk uit. maar de sfeer was ckkr goed.
volgentjaar ga ik wel weer ff kijken.
 
aeox manetje said:
het was wel een gezelige meeting en altijd ff leuk om te banken voor 2 euro toch 6.1pk met aleen een andere pijp, maar ik had zelf meer onderdelen shops verwacht er was er maar 1 met weinig spul. ook meegedaan met de sprints maar ik moest met me standaart cill tegen een sprinter dat lukte niet egt dus lag er gelijk uit. maar de sfeer was ckkr goed.
volgentjaar ga ik wel weer ff kijken.

grappig!
je heb wel lef om tegen een sprinter te beginnen:)
volgende x beter he
 
Back
Top