Meeting Bleiswijk 10 augustus

Razma

Well-Known Member
Net als vorig jaar weer een legale meeting op en nabij het motorcross van Bleiswijk. Het wordt georganiseerd tijdens de Megafundagen voor de jeugd, dus op een donderdag !

Locatie is Groendalseweg te Bleiswijk bij MCC Bleiswijk
Website van de crossclub: http://mcc.lionops.nl/index.asp

Tijd: vanaf 16u00 tot 20u30
én er zijn prijzen te winnen met oa verkiezing mooiste scooter

Meer informatie volgt nog vermoed ik
 
Advertisement - register to remove this

ik hoorde vaag iets over sprintbaan,testbank, custom show, en wheely contest ofzo maar of het waar is ik weet het ni vorig jaar mocht je vrij weinig vond ik
 
vorig jaar was het ook gezellig.. had ik de 1e prijs custom show gewint*D

hoop dit jaar een grotere opkomst.. er zijn geen sprints met tijsmeting volgens mij.. maar gewoon gezelligheid en met testbank en custom show inderdaad...
 
BojT said:
Géén sprints dus?


weet ik niet precies, aan de overkant is wel een mooi stukje asfalt, waar vorig jaar ook een paar sprintjes zijn getrokken.. dus dnek dat dat dit jaar ook het geval zal zijn:)
 
vorig jaar was ik er ook zonder scoot helaas, was in opbouw.

maar er werd aan de overkant gesprint ook op eigen terein van zo'n boer

sprintbaan was niet lang, denk geen eens 100 meter er waren vorig jaar ook maar twee redelijk snelle bij

politie was aanwezig met rollerbank tis een wonder dat dat ding het gehouden heeft. kon je dan je scooter op zetten zonder dat je een bekeuring kreeg!

maar zou wel tof zijn als st.net hier een beetje steun aan zou kunnen geven.
 
ik was er vorig jaar ook.
ik hoorde dat er dit jaar een testbank is van xsh tunning en dat kost iets van 4 euro per run. en er kan gestprint woorden op een baan van 100 meter maar zonder snelheidsmeeters enzo het gaat zo de gene die wint gaat door en die andere valt af, zo ging het vorig jaar mischien is het nu anders maar daarover heb ik nog nix gehoort. en er is een costum show ik heb hier het 1 en ander van me zus die zit bij de organizatie eigenlijk moet het een betje geheim woorden gehouden maar mog dit er opzetten van haar :



16.00 Ontvangst en inschrijving deelnemers + doorverwijzing

opstelplaats mooiste scooterverkiezing



16.30 Welkomstwoord en uitleg van de scootermeeting



17.00 Opening van de meeting met als eerste onderdelen de roller testbank van xsh tuning en het racen met Quads, binnen bekijken van winkel motor cross aad met scooter onderdeelen.

Inschrijven sprint en remtest



17.45 Jongeren kunnen wat eten en drinken halen in de kantine.

17.46 Ondertussen loopt de Jury rond om de mooiste en de slechtste scooter te verkiezen



18.15 naar het snelheid parcours



18.30 Start Snelheidsparcours

Per 2 deelnemers snelste gaat nog een keer



19.15 Start remproef met eigen scooter

Individuele test



19,45 naar motorcross terrein



20.00 Prijsuitreiking en dankwoord aan allen die hun medewerking verleend hebben aan deze succesvolle dag


het is niet egt onwijs duidelijk maar meer heb ik er niet over.

het is gewoon een simpele meeting de geene die dit organizeert hebben er weinig ervaring mee dus als iemand ze hulp kan geven zou het wel leuk wezen om de meeting zo goed megelijk te laaten verloopen
 
aeox manetje said:
ik was er vorig jaar ook.
ik hoorde dat er dit jaar een testbank is van xsh tunning en dat kost iets van 4 euro per run. en er kan gestprint woorden op een baan van 100 meter maar zonder snelheidsmeeters enzo het gaat zo de gene die wint gaat door en die andere valt af, zo ging het vorig jaar mischien is het nu anders maar daarover heb ik nog nix gehoort. en er is een costum show ik heb hier het 1 en ander van me zus die zit bij de organizatie eigenlijk moet het een betje geheim woorden gehouden maar mog dit er opzetten van haar :



16.00 Ontvangst en inschrijving deelnemers + doorverwijzing

opstelplaats mooiste scooterverkiezing



16.30 Welkomstwoord en uitleg van de scootermeeting



17.00 Opening van de meeting met als eerste onderdelen de roller testbank van xsh tuning en het racen met Quads, binnen bekijken van winkel motor cross aad met scooter onderdeelen.

Inschrijven sprint en remtest



17.45 Jongeren kunnen wat eten en drinken halen in de kantine.

17.46 Ondertussen loopt de Jury rond om de mooiste en de slechtste scooter te verkiezen



18.15 naar het snelheid parcours



18.30 Start Snelheidsparcours

Per 2 deelnemers snelste gaat nog een keer



19.15 Start remproef met eigen scooter

Individuele test



19,45 naar motorcross terrein



20.00 Prijsuitreiking en dankwoord aan allen die hun medewerking verleend hebben aan deze succesvolle dag


het is niet egt onwijs duidelijk maar meer heb ik er niet over.

het is gewoon een simpele meeting de geene die dit organizeert hebben er weinig ervaring mee dus als iemand ze hulp kan geven zou het wel leuk wezen om de meeting zo goed megelijk te laaten verloopen

waarom pas zolaat op de dag??? en waarom zegt je zus niet gewoon het heele rooster, ik moet toch weten hoelaat ik voor een specifiek iets moet komen of is dit het heele rooster??
 
ik was er vorig jaar ook.
ik hoorde dat er dit jaar een testbank is van xsh tunning en dat kost iets van 4 euro per run. en er kan gestprint woorden op een baan van 100 meter maar zonder snelheidsmeeters enzo het gaat zo de gene die wint gaat door en die andere valt af, zo ging het vorig jaar mischien is het nu anders maar daarover heb ik nog nix gehoort. en er is een costum show ik heb hier het 1 en ander van me zus die zit bij de organizatie eigenlijk moet het een betje geheim woorden gehouden maar mog dit er opzetten van haar :



16.00 Ontvangst en inschrijving deelnemers + doorverwijzing

opstelplaats mooiste scooterverkiezing



16.30 Welkomstwoord en uitleg van de scootermeeting



17.00 Opening van de meeting met als eerste onderdelen de roller testbank van xsh tuning en het racen met Quads, binnen bekijken van winkel motor cross aad met scooter onderdeelen.

Inschrijven sprint en remtest



17.45 Jongeren kunnen wat eten en drinken halen in de kantine.

17.46 Ondertussen loopt de Jury rond om de mooiste en de slechtste scooter te verkiezen



18.15 naar het snelheid parcours



18.30 Start Snelheidsparcours

Per 2 deelnemers snelste gaat nog een keer



19.15 Start remproef met eigen scooter

Individuele test



19,45 naar motorcross terrein



20.00 Prijsuitreiking en dankwoord aan allen die hun medewerking verleend hebben aan deze succesvolle dag


het is niet egt onwijs duidelijk maar meer heb ik er niet over.
 
dit is alles zover ik weet en sorry dat het er 2 keer staat was een foutje
het begint om 4uur. anders moet je even contact opnemen met de leiders die die mail hadden gestuurt weet zelf ook niet wie dat zijn en me zus is er nu ff niet.
 
je kan je post deleten:)

ik kom ook wel even langs hoppen.
als ik al een sr heb gekocht misschien voor de lelijkste scooter verkiezing gaan:p
 
vorig jaar was het zo dat er niet gesprint kon worden.. maar dat halverwege de dag een vriendelijke boer zijn weggetje langs het terrein beschikbaar stelde..
misschien dat dat dit jaar al vanaf het begin is..


mag er ook weer met eigen brommer over de crossbaan gereden worden??
 
als er een sprintbaan aanwezig is kan het nog wel leuk worden, maar als het die sprintbaan van vorig jaar is dan ga ik me leven er niet aan wagen, er waren vorig jaar twee "redelijk" snelle en die moesten vol in de ankers om niet tussen de bosjes te belanden.

ook was het sprinten vorig jaar tussen allemaal mensen met std cilinder, stonden er een paar met een middeltoerige cil maar verder niks boeiends beetje straat scooters allemaal.

maar mijn buurvrouw die werkt af en toe vrijwillig op het cross terein, ik zal daar wel even het 1 en ander aan gaan vragen hoe die dag gaat verlopen.
 
Het zou wel leuk zijn als ze de weg kunnen gebruiken als sprintbaan. (Als dat mogelijk is)

Ik hoop dat het iets leuker wordt dan vorig jaar... Ben benieuwd.
 
Back
Top