Meeting amsterdam west

KaRaKaN

STEALTH SICKNESS
4 januari meeting amsterdam osdorp.
Het wordt een topmeeting aangezien er alleen al in osdorp genoeg interesse is voor deze meeting !!

Dus ik wilde vragen of er nog interesse is van mensen die uit andere plaatsen komen. :)
Het wordt zeker weten een mooie meeting met getunede dingen.

tijd is nog niet bepaald denk rond 14 uur ongeveer en het is op een zondag!


Dus wie er interesse in heeft meld je maar ff;)


We hebben 2 locaties ja ene is bij praxis bij salon osdorp op industrieterrein, en andere is dus bij die weggetje bij sportpark ookmeer. 2 Top locaties.

Of we gaan gewoon in het sportpark er zijn toch geen wedstrijden enzo aangezien er winterstop is:)

Dus ik wilde ff kijken hoeveel mensen er van dit forum willen/kunne komen

Mzzl
 
Advertisement - register to remove this

nee tis niet legaal maar organisatie is er wel.

Als eeerst gaan we daar ff beetje chillen, daarna worden er korte sprintjes gemaakt:) racen
Daarna beetje stuntjes
En daarna zien we wel wat er verder gebeurd:)
Het wordt zeker weten goed georganiseerd als alles volgens plan gaat!!!!

We hebben heel wat plannen gemaakt.

Beide plaatsen zijn goed geen overlast ofzo iets.
 
Originally posted by Razma
voor de xte maal... wat is er georganiseerd?

ik veronderstel dat het niet legaal is?

Inne, ik snap echt niet waar jij je nou druk om maakt :)
Bij elke meeting ga je vragen wat er georganiseerd is, lekker boeiend, laat ze lekker aankloten, ze komen zichzelf echt wel tegen.
 
ik maak me niet druk, maar ik wil gewoon weten als iemand echt wat leuks en goed georganiseerd doet ben ik er gewoon ook :)

Lekker met de Runner op uitstap :)
 
het wordt wel goed georganiseerd;)

Het wordt niet zo een shitmeeting waarin iedereen gewoon zen eigen gangetje gaat.

Er worden gewoon sprintjes enzv. gehouden volgens lotingen enzv.

Dus wordt wel leuk denk ik:)
 
ik vind het maar slechte meetingplaatsen hoor die jij opnoemt ik woon in Sloten naast osdorp mja niet dat ik iets beters weet.

Bij het sportpark ookmeer rijden er nogal vaak politie auto's omdat er verderop een politiebureau is .

en bij de praxis kan het misschien wel maar ook niet echt een veilige weg daar met die zijstraatjes.
 
Originally posted by Razma
ik maak me niet druk, maar ik wil gewoon weten als iemand echt wat leuks en goed georganiseerd doet ben ik er gewoon ook :)

Lekker met de Runner op uitstap :)

Dan heb ik heeeeelemaal nix gezegd Inne :#
 
nee ken je dat ene kleine weggetje waar je de zogenaamde "kampers" hebt. Als je zeg maar van ookmeerweg komt heb je dat rare gebouw met dat uistekende woonkamers:p

Daar tegenover als je helemaal rechtdoor gaat heb je een hele lange pad, (brom)fietspad. Daar bijna aan et einde zeg maar daar kunnen we het houden zeg maar bijna in geuzenveld.

Ik vind daar wel een chill plaats, scooters aan de kant op de stoep en sprintjes op de weg :)

Ma braunpad wordt de meeting gehouden
 
Last edited:
Originally posted by Ray B2
Osdorp, vroeger gewoont, kom er liever niet meer, wil geen mes in me rug hebben of een gejatte scooter :D

lekker domme opmerking.
net of dat ergens anders niet gebeurt.

ik woon ook in Osdorp en ik heb er geen last van hoor.

maar om terug te komen op de meeting..
als ik een plaats moest uitkiezen zou ik bij de praxis doen, die andere is helemaal nix.
en over dat weggetje bij de Kampers, die is wel erg smal.

mischien een stom id. kan je niet beter bij sportpark sloten doen? daar is minder politie, minder verkeer en meer ruimte.

mischien kom ik ook welff kijken
 
Originally posted by Ray B2
Osdorp, vroeger gewoont, kom er liever niet meer, wil geen mes in me rug hebben of een gejatte scooter :D


is echt nie zo erg!!!! slaat nergens op....

maja ik kom maybe ook wel ff langs, licht er een beetje aan of me scoot dan in elkaar zit.
 
ok beter:) hoe drukker hoe beter :D

Maarre over de plaats, dat padje is smal weet ik maar als je die pad door blijft volgen kom je in zo een park zeg maar bij halfweg in de buurt daar is echt breed genoeg wegen waar je kan blazen enzv.


Dus eerste plaats wordt gewoon bij Ma braunpad bij die zigeuners daar en daarna gaan we naar de 2de locatie waar we gaan sprinten enzv.
 
Als je een duidelijk plek geeft. Kan ik even kijken of het haalbaar/rijdbaar is met de scooter(als ie rijdt). En dan ben ik er ook.
 
Back
Top