meeting amsterdam-noord!!1november!!

BetaArkLc

Well-Known Member
Er komt een meeting in Amsterdam-Noord er komen nu al 16scooters alleen uit amsterdam het zou ook leuk zijn als er nog wat race monsters schakels of geen schakels maakt niet uit vanuit buiten amsterdam zouden komen.
Er wordt afgesproken om 1900uur bij de mcdonalds aan de kadoeleweg. Vanaf daar gaan we om iets rond 20:00 naar een industrie terrein ook in noord.
Er rijd daar bijna nooit politie er worden ook best vaak kleine wedstrijdjes gehouden alleen dit keer willen ze voor een grote meeting gaan. Darom zou het leuk zijn als er ook nog wat scoots uit andere steden en dorpen zouden komen hoe meer hoe beter!
Ik kom zelf ook zal dan niet de snelste zijn:'( maar dat doet er niet zo heel erg toe laat even weten als je komt.
greetz
 
Advertisement - register to remove this

Reken maar niet op vette scooters.

De meeste uit noord zijn onder constructie of hebben geen licht ed...

Mijn scoot is ook nog altijd frame.
Daarbij komt dat ik niet naar dit soor illegale `meetings`ga... (`s avonds.. brrr...)
 
Originally posted by Ray_speedake
Reken maar niet op vette scooters.

De meeste uit noord zijn onder constructie of hebben geen licht ed...

Mijn scoot is ook nog altijd frame.
Daarbij komt dat ik niet naar dit soor illegale `meetings`ga... (`s avonds.. brrr...)

idd alle vette scoots zijn uner construction

GVD de hele MPC ligt plat :D
 
wie ben jij dan betaarklc ?
jij bent toch niet die gast met die blauw grijze beta met standaard uitlaat die mij probeerde in te halen ...
 
ja dat is mijn scoot ik heb er nu alleen een 17,5 carb inzitten hebn nog een 70gilardoni thuis staan en dopler asje en er zit nu een bidalot s2 onder inplaats van die nrx:)
 
Originally posted by Ray_speedake
Ik keek ff op zn homepage, zag een zwart/gele ark met nrx ofzo....... :S

En die ICE ronald, was dat niet je dagelijks-vervoer-scoot ofzo?

ja das beetje uit de hand gelopen
(lees : hebo 70 alu + c16)
 
Originally posted by Blaze
HALLO HALLO robbie boy
vergeten jullie niet de onderkoffer ice.
die gaat wel semi ok.

niet vet maar wel semi vet.

Ja okeej Ron, mijn oprechte excuses, en er staat hier ook nog een semi okeej phantompje met nu std RF en veeeel wheelie animo..
 
Mhja 2x, ging wat mis, kreeg 4 foutmeldingen achter elkaar.
Maar ik zou echt niet met een racer naar zo`n meeting gaan.

Vind het nog een beetje duister allemaal.

Mhja, ga misschien wel ff lachen daaro op me fiets, tis 3min fietsen :D
 
Originally posted by Ray_speedake
Mhja 2x, ging wat mis, kreeg 4 foutmeldingen achter elkaar.
Maar ik zou echt niet met een racer naar zo`n meeting gaan.

Vind het nog een beetje duister allemaal.

Mhja, ga misschien wel ff lachen daaro op me fiets, tis 3min fietsen :D

Datmet die F12 was ook sarcastisch, ik kom misschien wel ff richting noord met de auto, je ziet me wel denk.
 
Hm, sarcasme of niet, sommige mensen zijn er wellicht gek genoeg voor ;)

Niet te hard (uit) lachen he als je komt :eek:D

Kan me nog boze oostzanertjes herinneren die boos waren op John omdat hij iedereen stond uit te lachen bij de Dila meeting :eek:)
 
Originally posted by Ray_speedake
Hm, sarcasme of niet, sommige mensen zijn er wellicht gek genoeg voor ;)

Niet te hard (uit) lachen he als je komt :eek:D

Kan me nog boze oostzanertjes herinneren die boos waren op John omdat hij iedereen stond uit te lachen bij de Dila meeting :eek:)

Die meeting stelde ook werkelijk geen fuck voor, daar heb ik ook hard staan lachen.

En ach even de phantom starten... kan nooit kwaad.
 
eh mensen deze meeting gaat echt leuk worden! Ik ga zeker komen met me gele firefox ik heb deze setup: polini evo cilinder + uitlaat en een 19mm carburateur met een hebo asje en hebo koppelingen.
maarja ik zie jullie daar wel mazzel.
 
Back
Top