mee eens ?

Advertisement - register to remove this

NEE lelijk nix aan veranderd gaar pokke ding

maja mijn mening he
smile.gif
 
Niet mee eens!! Ding vind ik echt lelijk, voorkantje ziet er leuk uit maar is gewoon veel te open van achteren. En ik had nog wel gestemd op de sr racing replica (m'n eigen scoot). Dit soort verkiezingen zijn puur commercieel. en dat boekje waar het instond, wheels geloof ik, had toevallig een mooi groot plaatje erin staan van de SF2 en van de anderen was het gewoon niet zo mooi gemaakt. Daar zal het wel aan liggen!
 
Ja Ruud, heel aardig! Ik vind bij de SF2 irritant dat bij stadslicht 1 lamp gaat branden, en bij grootlicht ook 1, niet tegelijk dus! Dit ziet een beetje dom uit, nieuwe scooter en nu al lamp kapot, denken de mongolen onder ons. Dit staat raar, waarom geen 100cc lamp-unit. Verder vind ik de standaard-uitlaat dom klinken, vooral dat gefluit dat sommige Fighters doen. Achtervering vind ik ook ergerlijk, tenminste die waar ik op heb gereden. Verder aardig design, genoeg onderdelen en goed op te voeren, maar toch niet op het niveau van Piaggio en Minarelli. Ja TB, inderdaad aan Wheels uitspraken moet je geen waarde hechten. Greetz!

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 05 October 2000).]
 
L E L I J K

Zekerweten!!

Naja okeee... hij ziet er opzich beter uit dan bv. de SF50 :p !!! Maar het is niet mijn favo, cehck die butt van dat ding man... Bwagh die lichten helemaal...

SvR

[This message has been edited by Sjoerdyo (edited 06 October 2000).]
 
JOngens , jongns....

Bijna IEDEREEN vind zijn eigen scooter het mmoist , als ik geen SpeedFight had en een Sr vond ik die ook het mooist ...zo is het nu eenmaal , je bent trots op je eigen scoot..ik tenminste.
 
Back
Top