Mean Midget

Ik zou zowieso die miniracer houden.. Zipjes zijn leuk maar die kennen we nu toch wel? :rolleyes: of het ideetje van miks.. maar ja om nou geld te lenen voor een scooter..
 
maar dat kan je toch makkelijk terugbetalen nadat je al je onderdelen heb verkocht :)

weet je hoe makkelijk je al dat spul heb verkocht!
 
hee bedankt voor alle replie's!

en mike,ik kan die sip zo wel betalen,maar ik heb verder ook nog een vrij duure levenstijl :rolleyes:
En dat wil ik toch ook wel behouden :p

Ik denk toch dat de mini fiets eruit gaat (de onderdelen dan)
En dan toch de zip sp aanschaffen

Maar nog steeds niets zeker |(
 
Doe maar niet.

Hou die minibike dan, en zet m gewoon ff aan de kant, doe er nix aan...geen nieuwe shit voor kopen e.d.

Dan ga je aan de slag met die zip, als die af is, ben je een stukkie verder, dan nog ff sparen voor die minibike en ondertussen nog steeds die dure levensstijl behouden...

Gewoon wat langer erover doen en niet alles in 1 x willen doen qua geld...
 
zipkopen > zipverkopen > winstmaken > verder met mean midget:)

een zipje is wel leuk maar zo'n minibike vind ik toch echt vetter. En zipjes zijn er al genoeg
 
Ik weet dat er al zoveel zipjes zijn,maar toch blijf ik ze vet vinden! :p

ik denk dat ik die zip gewoon koop,en de mean midget ff aan de kant zet dan.

:)
 
Wat vinden jullie een goeie prijs voor dit apparaatje?

1053540159zipit.jpg


Setup staat een paar replies terug,voor de duidelijkheid ,dit is de zip die waarschijnlijk gaat komen!

(ik neem aan dat ik zulke vragen hier wel mag plaatsen?)
:)
 
neej ik wil um :)

volgende week zondag staat ie hier in de schuur waarschijnlijk! 8)

Ik kom dus met mean midget en zip naar lelystad,hopen dat ik ook de mini bike afkrijg voor lely! :P
 
wat bedoel je dar mee jeroen als ik vragen mag en deze reply niet al te stom klinkt en ook ik sluit me bij de meerderheid aan da hij de mean midget moet houden (ook omdat ik er zo veel aangedaan heb)
 
hij kan de onderdelen wel verkopen maar dan vangt hij er nooit zo veel voor want 2e handse onderdelen leveren niet zo denderend veel op hoe dan ook ik hoooop dat ik samen met ronald 2 scoots me kan nemen naar lelystad
 
Originally posted by Jeroen
Haha dat ding is met die foute buis :P 35mm ofzo...

Ja precies jeroen,die filter is echt te aarzig gemaakt |(

Maargoed dat is zo gefixt natuurlijk

En nudel,de mean gaat ook mee naar lely hoop ik toch! :)
 
Ok,zip gaat niet komen :)

Ik hou het mooi bij de mean midget! 8)

@ kneiter,na je bij ons was,ben ik toch eens gaan kijken,en de voorvork staat ook te schuin naar m'n zin.
Dat moet dus nog aangepast worden,al weet ik niet of dat voor lelystad gaat worden.

Nog te doen:

Tankje binnenkrijgen.
Kickstart mechanisme in de carterkap maken (klote werk! :| )
Koeling lekvrij maken.

Starten! :p

En hopelijk nog voor lely de balhoofdshoek aanpassen :)
 
idd ding stond wel errug schuin. Misschien idee om er eerst zo eens mee te rijden en dan kijken of het lekker stuurt? Btw alles zag er wel heel netjes uit moet ik zeggen.... :W
 
Ik dank u :W

We gaan inderdaad eerst zo maar eens rijden.
Mocht het klote zijn dan maar weer de slijptol erin :)


Eind deze week zijn de wielen klaar zodat ik aan de remmen kan beginnen ;)
 
verschillende redenen.
ik had vooral het gevoel dat het ding gaar was,en ik ga geen 3 uur heen en terug rijden om een gaar ding op te halen :)
 
Back
Top