Mean Midget

Originally posted by Volty
vet, hoeveel weegt dat ding eigenlijk?

wat hij precies weegt weet ik zo niet, ik denk dat het om en nabij de 60 kilo zit.
we hadden het frame gewogen in het begin met sd blok wielen, en dat kwam toen der tijd op een kilotje of 35
dus niet echt heel veel. nu zit er heel wat meer op dus ik denk dat hij ongeveer 60 kg weegt.
ik zal het wel eens een keer wegen, zonder kvs en benzinen.


tsja popiejopie tsja is ook meer om aan te geven hoe klein hij is, en met die uitlaat tsja who cares
t is in ieder geval niet om de vrouwelijke forum membsters te imponeten 8P :)
moet toch iets :)
 
Last edited:
Originally posted by nudeltuning
wat hij precies weegt weet ik zo niet, ik denk dat het om en nabij de 60 kilo zit.
we hadden het frame gewogen in het begin met sd blok wielen, en dat kwam toen der tijd op een kilotje of 35
dus niet echt heel veel. nu zit er heel wat meer op dus ik denk dat hij ongeveer 600 kg weegt.
ik zal het wel eens een keer wegen, zonder kvs en benzinen.


tsja popiejopie tsja is ook meer om aan te geven hoe klein hij is, en met die uitlaat tsja who cares
t is in ieder geval niet om de vrouwelijke forum membsters te imponeten 8P :)
moet toch iets :)

Whoot 600 kg, je zal wel 60 bedoelen, maar leuk projectje, ben trouwens wel benieuwd naar filmpjes;)
 
how eej houw dit idd ff een gaaf topic en laat da offtopic gezeik achterwege aub.. Smaranello dus:|

nudel ik zie je over een half uur in gerwen bij een of andere scooterboer:p
 
Originally posted by Kneiter
Btw je rijdt met speed FKT en carters FKT en je hebt stickers van Twins? :?
tsja ik kom veel bij twins en daar haal ik ook al de rest van het spul
mijn hpi is daat nu ook gecontroleerd. (zodat het allemaal wel klopt en hij zeker beter presteerd)
de reden dat ik met een fkt blok rijd is dat, ik het zo goedkoop heb kunnen kopen, van iemand die wel bij fred is geweest.
ik denk dat ik anders ok niet meteen stage 5 rond was gaan rijden, meteen in het begin.

enne ik vind mezelf niet lekker 8P
enne die afspraak voor de tandarts is gemaakt hoor:)
 
Back
Top