Mean Midget

Ronald W

Well-Known Member
Nou ik heb toch niet al te veel te doen op m'n werk dus ik zal ook maar eens laten zien waar ik mee bezig ben op het moment :)

Van Jeroen (speed 195) een heleboel onderdelen gekocht,alles bij elkaar zou een complete scooter moeten wezen :p

Na een hele hoop troep te hebben weggegooit maar eens aan het frame begonnen,ik vond kneiter z'n sjeez apparaat altijd al ontzettend vet,dus zoiets moest ik ook hebben :)

Frame van alle onzin ontdaan en los geslepen 8)
1052251062frame3.jpg


Ondertussen wat onderdeeltjes gehaald :)
1052250898brommer.jpg


Radje van een sloop sr afgehaald
1052249361Rad.jpg


Het zadeltje vond ik ook wel iets hebben eigenlijk ;)
1052249303zadeltje.jpg


Ondertussen had ik ook nog een nieuwe buzetti voorvork gehaald en deze 16 cm ingekort om hem in het ingekort frame passend te krijgen :W

Hier het frame zoals ie is geworden met de voorvork gemonteerd,frame is nog niet afgewerkt zoals je kunt zien ;)
1052249651frame-ingeko.jpg


Ik had m'n lege carters+wielen+carterkap ook weggebracht voor een straalbeurt,helaas is dit niet helemaal goedgekomen :( en zijn alleen de carters netjes gestraalt.
De rest zal alsnog worden gestraalt :)

Blokje weer een beetje in elkaar gezet :)
1052249269Blokje1.jpg



Frampje maar even in de hoek gezet 8P
1052249289stukframe.jpg


Hier zit het radje gemonteerd op het frame
1052249322radophangin.jpg


En het rad aangesloten,het moest wel op deze manier ivm de minimale ruimte overal,maarja dat krijg je met een minibike ;)
1052420595rad1.jpg


Ik zal hier regelmatig updaten natuurlijk! :)

Setup op het moment:

Hebo ng
19 mm met twin air filter
Doppler asje
oud type vliegwiel
overrange
deltaclutch
Dig 800 auspuff
Hebo menbraan
 
Advertisement - register to remove this

Ziet er leuk uit....wat is de setup van je minibike?

Moeten er nog iets van kappen opkomen, of blijft hij gewoon kaal?

Edit: ik kan niet lezen :|
 
Er komt nog wel iets van een stuur ruitje op.
Voor en achter ook de spatbordjes denk ik zo..


Ennuh ik had m'n setup ge-edit :p
 
hehe....bedankt voor de reacties :W

Kneiter: we gaan wel een keer sprinten,denk wel dat ik niet veel kans maak maar daar gaat het ook niet om :)

En ja hoe ik erop moet gaan zitten is niet zo moeilijk,ik weet alleen nog niet waar ik m'n benen moet gaan neerzetten 8)

Yamikey: de Ng is nog standaard,eerst het zaakje maar eens aan de gang krijgen,daarna kan ik natuurlijk nog verder kijken :)

Binnenkort pics van m'n hand made rvs tankje! :p
 
Ik vind het er echt als kamikaze ^2 uitzien 8P . Wel een vet project. Uitlaat had ik ook nog nooit gezien :? . Ben benieuwd wat ie gaat doen.
 
Back
Top