Me MSN doet het niet meer !! wat nu?

Tim_xsh

Well-Known Member
OI!

Ik heb een probleem en dat is dat me MSN hetniet mee doet . Ik kan me zelf niet meer aanmelden krijg melding van of username is ongeldig ,of me passwoord is fout,of passwoord service is not available :? :? :(

Iemand ervaaring hiermee en weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Owja Interne explorer doet ook niet mee terwijl ik via aol wel online kom n op webites kan :mad:

Ik heb MSN al opnieuw geinstaleerd maar t werkt nog steeds niet!

Greetz ,
 
Advertisement - register to remove this

nou ik zit 2 dagen zonder msn dus ik vid t wel vaag

bovendien lijkt mij dat het net functioneeren van me internetexplore eree zamen hangt ant ze deden het ineenkee allebei niet
 
mmm...Bij ons op school is ook geen MSN geinstalleerd en hier is ook beveiliging tegen, nu vertelde een meisje uit mij klas me, dat er een website is die je kan aanmelden en je dan gewoon via de browser kan chatten met mensen uit je lijst, ben alleen het adres vergeten 8P
...Ik zal ff voor je zoeken....
 
Heb hier ook msn vraagje...

Vriend van me is zijn paswoord vergetene en heeft maar wat rommel ingevuld op die geheime vraag.

Weet er iemand tool om deze lokaal in de registry op te sporen?
alvast bedankt!
 
Op je comp zal je geen pass vinden. Je kan een mailtje sturen naar meneer hotmail en dan je password vragen. Dat werkt meestal wel. Wel zoveel mogelijk info geven enzo.
 
probeer anders is ff internet explorer opnieuw te installeren want je hebt dat volgens mij ook nodig om msn te laten draaien.
iig moest ik updaten om msn te laten draaien..
 
Ephymerous in da house:
dan probeer je Trillian, WAT IS TRILLIAN????!!!???

That stuff is just the best piece of software in a long time, just waiting for a Palm OS version....

DP says: Finaly ICQ, MSN & IRC in one place.....
 
damn ik had gister hetzelfde als jou omdat een maat van me me pasword wist wou ik hem veranderen en toen heb ik 2x dezelfde fout getypt (wist ik maar welke) dus heb ik me mail veranderd en overal opnieuw ingelogd of geregistreed

kost superveel tijd ik hoop dat je hem gewoon terug krijg:D
 
Back
Top