MBK Nitro start en dan niks meer...

Een pomp is een elektrisch systeem zoals een vijverpomp
Om dan toch bij te blijven , hoeft niet elektrisch , zijn ook pompen inderdaad die op het vacuum van de motor werken , zat op mijn dkw F12 , om de benz vanuit de tank naar de carb te pompen .
In de manual staat dat hij 7,9 tot 8 bar zou moeten leveren.
Als het daarin staat , zal dat kloppen , ik vindt dat ietwat weinig , maar is misschien het minimale waarop hij goed loopt, en start . Als ik naar mijn Chinese manual kijk , voor een gy6 , zou dit max 15kg/cm2 nieuw moeten zijn .
 
Met electrische en kick starter komt hij max op 3 bar.
Cilinder en piston zijn in orde, dus het dan toch gaan zoeken in de krukas keeringen?
 
Check je membraan die zit qchter je carb je moet even kijken hoe die plaatjes van je membraan staan als er kiertjes inzitten met je hem vervangen
Had ik al gecheckt en ik zie niks wat op een defect wijst.
Maar heb voor de zekerheid, nieuw membraan set, spruitstuk en cilinder pakkingen besteld. En ook ineens de krukas keeringen, kan nooit kwaad om deze al te hebben en te vervangen.

Zoveel mogelijk uitsluiten!
 
Had ik al gecheckt en ik zie niks wat op een defect wijst.
Maar heb voor de zekerheid, nieuw membraan set, spruitstuk en cilinder pakkingen besteld. En ook ineens de krukas keeringen, kan nooit kwaad om deze al te hebben en te vervangen.

Zoveel mogelijk uitsluiten!
Dan moet je het probleem wel oplossen ga ik vanuit
 
Back
Top