Marc's Runner (FOTO'S)

Advertisement - register to remove this

onder die van mij zaten standaard Boppers.......

Boppers vind ik trouwens niet zo relaxed....
Ze kleven alleen als het helemaal droog is, als het nat is durf ik niet hard door een bocht te gaan....
als er nieuwen onder komen worden dat echwel Bridgestone ML50's..... Die rijden tenminste goed onder alle omstandigheden.

Re: scheef

Originally posted by gvr
dat is bij best veel scooters dat het achterwiel niet recht onder het zadel staat das bij alle runners en ook italjet formula en volgens mij nog veel meer komt doordat er maar achter aan een kant veering is maar al staat ie op de bok zie je het haast niet maar al ga je er op zitten lijkt heel het ding scheef. maar je hebt er geen last van. moete een dragster kopen heb je er helemaal geen last van

Vraag lesgeld terug op de school waar je hebt leren schrijven...

Greetz.

Originally posted by Enrico@nrg
Tis echt wazig op sommige NRG extreme zitten sawa's en op sommige pirelli sl 26 (die heb ik dus) met die pirelli's ben ik echt wel tevreden, maar ik snap niet waarom ze nou sawa's eronder leggen en op anderen weer pirelli's...
speedfight(2) wordt standaard met hutchinsons/duro's en dunlops geleverd,weet ook niet waar dat nou goed voor is...ze hadden beter alle modellen dunlops kunnen geven

Back