Marc's Runner (FOTO'S)

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Razkin
sim-pel kont van me runner hangt scheef, is nogal een renner kwaaltje. Heeft geen nadelige effecten op wegligging(trekt niet naar 1 bepaalde kant), maar ziet er gewoon iet uit :(

Hmmm, en ik altijd maar denken dat alleen het spatbord scheef was bij Renners...

Greetz.

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Marc; is die Runner nieuw? Zoja, dan zitten er erg vreemde banden op, bezuinigen ze bij Piaggio tegenwoordig behalve op de vering ook al op de banden?

Greetz.

Ja de runner is gloedje nieuw..
er zitten Sawa banden op, stukken beter als de banden die onder me sr zaten (pirelli sl26)

Das best vaag want onder mijn sr zaten dus sawa's ipv pirelli's. Nu heb ik er zelf pirelli's om laten leggen. Bevalt goed, vooral op nat wegdek. Alleen heb pas met ml50's gereden en die heersen pas!!

Onder de neo's van me zusje zitten ook sl 26's. Zeker niet slecht. Dat glijden ligt aan die kut sr, en ik ken het weten. Wees maar blij met je renner. Veel beter.

scheef

dat is bij best veel scooters dat het achterwiel niet recht onder het zadel staat das bij alle runners en ook italjet formula en volgens mij nog veel meer komt doordat er maar achter aan een kant veering is maar al staat ie op de bok zie je het haast niet maar al ga je er op zitten lijkt heel het ding scheef. maar je hebt er geen last van. moete een dragster kopen heb je er helemaal geen last van

Tis echt wazig op sommige NRG extreme zitten sawa's en op sommige pirelli sl 26 (die heb ik dus) met die pirelli's ben ik echt wel tevreden, maar ik snap niet waarom ze nou sawa's eronder leggen en op anderen weer pirelli's...

Back