Arne Pia Maxiscooter FTW 8 August 2001 #6 Zijn dat de nieuwe kleuren van de Runner SP? Mooi hoor! Upvote 0 Downvote
B Bob Jaguar racer 8 August 2001 #7 geil gewoon...... zoals arne al vroeg, zijn dit de nieuwe kleuren???? Upvote 0 Downvote
Tim lekker doen 8 August 2001 #8 kun je niet meerdere plaatjes in 1 post stoppen ofzo?!?!?! Upvote 0 Downvote
SR-MARC-SR Well-Known Member 8 August 2001 #9 ja zijn de nieuwe kleuren, 2001-2002. ik kan niet alle plaatjes in 1 post stoppen omdat je er maar 1 per keer kan uploaden.. tnx Upvote 0 Downvote
ja zijn de nieuwe kleuren, 2001-2002. ik kan niet alle plaatjes in 1 post stoppen omdat je er maar 1 per keer kan uploaden.. tnx
R Ruud heeft een SP :S 8 August 2001 #10 Originally posted by SR-MARC-SR ja zijn de nieuwe kleuren, 2001-2002. ik kan niet alle plaatjes in 1 post stoppen omdat je er maar 1 per keer kan uploaden.. tnx Click to expand... n00b ik vind deze wel mooier dan die oude oranje/grijze maar toch vind ik de hele donkerblauwe het mooiste Upvote 0 Downvote
Originally posted by SR-MARC-SR ja zijn de nieuwe kleuren, 2001-2002. ik kan niet alle plaatjes in 1 post stoppen omdat je er maar 1 per keer kan uploaden.. tnx Click to expand... n00b ik vind deze wel mooier dan die oude oranje/grijze maar toch vind ik de hele donkerblauwe het mooiste
Tim lekker doen 8 August 2001 #11 Met die witte velgen heh!?! Die zijn idd strak man Upvote 0 Downvote
SR-MARC-SR Well-Known Member 8 August 2001 #12 wit ?? nee hoor deze zijn nog steeds metaalachtig. waren het maar witte velgen Upvote 0 Downvote
Arne Pia Maxiscooter FTW 8 August 2001 #13 Uhm met witte velgen?? Nooit gezien. Ben je in de war met een Blaerox? Upvote 0 Downvote
R Ruud heeft een SP :S 8 August 2001 #15 Originally posted by Hebo_NRG Met die witte velgen heh!?! Die zijn idd strak man Click to expand... ja die Upvote 0 Downvote
Originally posted by Hebo_NRG Met die witte velgen heh!?! Die zijn idd strak man Click to expand... ja die
Daan Honda@NR 2 8 August 2001 #16 Hij is echt heeel mooi hoor zekerz vet8) Ik kom wel een keer jou kant uit rijden!!! greetz Upvote 0 Downvote
SR-MARC-SR Well-Known Member 8 August 2001 #18 Originally posted by Daan Hij is echt heeel mooi hoor zekerz vet8) Ik kom wel een keer jou kant uit rijden!!! greetz Click to expand... is goed daan, we meeten wel een keer ) Upvote 0 Downvote
Originally posted by Daan Hij is echt heeel mooi hoor zekerz vet8) Ik kom wel een keer jou kant uit rijden!!! greetz Click to expand... is goed daan, we meeten wel een keer )
Daan Honda@NR 2 8 August 2001 #19 Originally posted by SR-MARC-SR is goed daan, we meeten wel een keer ) Click to expand... idd Moeten we een keertje doen!8) greetz Upvote 0 Downvote
Originally posted by SR-MARC-SR is goed daan, we meeten wel een keer ) Click to expand... idd Moeten we een keertje doen!8) greetz
E EVO70cc Well-Known Member 8 August 2001 #20 ZEKER SUPERGEKKE KLEUREN, heb die kleuren ook whehehe Upvote 0 Downvote