Manston Neo's

Originally posted by Pelt
Wat versta jij dan onder een project?

sloopscooter compleet opnieuw opbouwen met allerlei losse onderdelen van andere scoots en dat rijdend krijgen... eventueel nog zelfgemaakt aanpassingen aan kappen + uiterlijk etc... dan hebbie een project... in mijn ogen is er maar 1 echt project.. (wat ik zo snel kan bedenken) en das dat ding van kawaracer :)

ik bedoel zo kan mijn scooter ook een project zijn.. een LC ijsje met pret setup.. niet echt boeiend imo...
 
Originally posted by Nys
sloopscooter compleet opnieuw opbouwen met allerlei losse onderdelen van andere scoots en dat rijdend krijgen... eventueel nog zelfgemaakt aanpassingen aan kappen + uiterlijk etc... dan hebbie een project... in mijn ogen is er maar 1 echt project.. (wat ik zo snel kan bedenken) en das dat ding van kawaracer :)

ik bedoel zo kan mijn scooter ook een project zijn.. een LC ijsje met pret setup.. niet echt boeiend imo...

In jouw ogen.. misschien kijk je dan de verkeerde kant op want een project is gewoon iets waar je lang mee bezig bent en als zoiets eindelijk klaar is wil je het showen.. daar is dit gedeelte van het forum voor.
 
srry voor het ongemak

maar in het begin was hij AC vandaar de MHR replica en de shot..

na de hand heb ik hem lc gemaakt

ik up zo ff nieuwe pics

en de carterdeksel is al lang weg..
 
Last edited:
stel kleine kinderen we gaan niet een beetje offtopic he

het is wel een project want hij is lc gemaakt
we zijn op de krukas aan t w8en want die op de pic is pen 10

waarom er zoveel verschillen zijn omdat we dus veel er aan bezig zijn dus waardig genoeg om et een project te noemen
 
en btw marco v w over het naäpen ik heb ook een playboy konijn in mijn voorkap en mijn runner is ook wit geel maar dat was allang gebeurt voor dat ik die van jou voor et eerst op internet zag

er zijn genoeg mensen met dezelfde ideën

ontopic

de kleuren worden binnenkappen en wielen en div wit en de rest rood
 
Originally posted by bruteorage
ff zo een update:

ben ff bezig geweest met een site als je wilt kun je hem bekijken op :
www.spam.nl


//j00st edit//

SPAMMM!!!! :p

Ontopic: Heb je geen goed werkende foto's meer van je Jao's?
 
Last edited:
Back
Top