Manston Neo's

Advertisement - register to remove this

Originally posted by bruteorage
mijn setup :

- Hebo Manston racing 2
- Yasuni C20
- 24mm vlakke schuif Mikuni
- Top spruitstuk
- VL14 membraam
- SKF C4 kustof kooi lagers
- Hebo pen 12 krukas
- Multivar MHR
- Delta Clutch
- Selettra binnenrotor ontsteking
- Pri & Sec Polini vertanding
- DownHill stuur
- Hebo Filter
- Top Carterdeksel

We kunnen allemaal ons setupje hier posten maar daar is dit gedeelte zeker niet voor gemaakt. Een eerste vereiste voor in dit deel te posten is dat je er fotos bij zet anders is het gewoon redelijk saai...

Ik laat dit topic vandaag nog open, staan er morgen geen pics in dan gaat ie dicht sorrry ;)
 
ik help die jongen wel ff een handje:)

1055168094IMG0003.JPG

Yasuni C20

1055168142IMG0002.JPG

Radiateurtje:)

1051101714Image1.jpg

Bewerkte carterkap

1051101500Image52.jpg

1051101413Image48.jpg

De Manston Neo's:)

1051101391Image46.jpg

Krukasje

104944927779.jpg

spreekt voor zich:)

10494491036.jpg

en nog wat rommel:)
 
Ik zie foto's van 2 verschillende neo'sen ? Eentje met de daadwerkelijke setup en nog eentje met een Shot en een MHR gietijzer ? Voor zover ik het dus kan zien is dit vette bullshit ?
 
Originally posted by Boostah
Ik zie foto's van 2 verschillende neo'sen ? Eentje met de daadwerkelijke setup en nog eentje met een Shot en een MHR gietijzer ? Voor zover ik het dus kan zien is dit vette bullshit ?

Heeft die speedfight16 niet gewoon de verkeerde foto's met verkeerde beschrijvingen neergezet? :rolleyes:
 
en op foto van c20 staat wiel niet stil... lijkt eerder alsof die van een testbank is afgesoept ofzo maar kan aan mij liggen ?
 
Originally posted by Boostah
en op foto van c20 staat wiel niet stil... lijkt eerder alsof die van een testbank is afgesoept ofzo maar kan aan mij liggen ?
Zoals je ziet staat het wiel niet op de grond scoot zal wel opgetild zijn oid... en hij kan natuurlijk gewoon een dd carter gemonteerd hebben..
 
wat een project :D dit is toch gewoon: je scootje ombouwen van ac naar lc en dan een leuk setupje eronder knallen?
 
Back
Top