Manston DNA

Status
Not open for further replies.

TimB

KTP Stage 6 Zip SP
Ik zal hier ook maar even wat gaan vertellen over mijn kleine projectje :) Het begon toen ik bij een kennis voor het eerst een DNA zag, ik was net 15 geworden en wou er ook 1 maar moest dus nog een jaar wachten :'( Nou, hele jaar gespaard, in zomervakantie veel extra gewerkt, fiets en gitaar verkocht:P, en op 7 september was het zover. Ik had een DNA gezien op marktplaats en ging deze ophalen in Eindhoven (ik woon in Noordwijk, vlakbij Leiden8P). Ik was dolgelukkig:P Toen zag hij er nog zo uit:

4.jpg

7.jpg

Na paar weekies panty over de koplamp:D:P:

5.jpg

Die na 2 weekjes verwijderd en al snel kwam er de bekende stickerset:

1.jpg

3.jpg

Nou, na paar maanden onbegrensd gereden te hebben kon ik van een maat een Ninja Twinner kopen, reed best lekker, 95 op teller :):

29.jpg

12.jpg

Toen kon ik een Yasuni C16 kopen en verkocht de Ninja. De C16 was gezandstraald maar dat vond ik niet erg:

34.jpg

36.jpg

Toen ik terugkwam uit Lloret was ik het zat om nog zo standaard te rijden en gelijk de 1e dag dat ik thuis kwam kocht ik van Robbie een Hebo Manston 1:

manston.jpg

Uitlaatpoortje (goedkope digicam:P):

uitlaatpoort1.jpg

uitlaatpoort2.jpg

Uitgedraaide binnenkop:

binnenkop.jpg

Hierna volgende wat andere onderdeeltjes :):
Hebo verstelbare koppeling:
koppeling.jpg

24mm DO:
carb1.jpg

carb2.jpg

25mm spruitstuk:
spruitstuk.jpg

Hebo 2 kleps membraan:
membraan1.jpg

membraan2.jpg

Ondertussen ook Doppler S1R krukas met C3 lagers erin gedaan, hier heb ik helaas geen foto's van. Ben nu ff blok aan het schoonmaken:
blok.jpg

Ik heb de Yasuni C16 verkocht, deze zag er op et laatst zo uit (foto is niet helder en kleur is in het echt veel mooier bruin):
yas-c16.jpg

De setup is:

Hebo Manston 1 70cc (JS - Stage 1 afgewerkt)
Hebo Racing 2
Hebo Clutch
Hebo Vario
Hebo Powerfilter
Hebo V-Snaar
Hebo 2 Kleps membraan
Doppler S1R + C3 Lagers
24mm Dell'Orto
25mm krom spruitstuk
HPI binnenrotor

Heb nu extra radje van een Zip erbij voor betere koeling.

Vind zelf dat ik al aardig ver ben, moet alleen nog kleine dingetjes als koppelingshuis/killswitch/RPM+Temp meter

Als ik alles heb moet ik nog een ander koppelingshuis, dat wordt de paars/roze:
Ad%20kopp%20huis%20%20200.jpg

Tot zover mijn DNA'tje:)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Owja, nog paar kleine dingetjes:

- olietankje eruit
- zilveren roostertjes-
- groene neon :P
- Hebo stickers ipv de Malossi stickers en op de voorkap 'Xtreme DNA Racing'

:) word wel wat..
ga je nog iets aan t uiterlijk doen of laat je em zo.?
(aangezien je naam->black-dna..;))

@ CiRox: ik was hier al aangemeld voordat ik deze DNA had, en toen wou ik nog een zwarte, maar et werd dus een rode:D foutje :P Uiterlijk worden velgen nog rood

@ Marcel: verkopen die Dragster dan maar:P

Last edited:
Ben benieuwd :) , mja wat is hier een project aan ? zijn niet echt grote veranderingen gedaan ofzo of komt dat nog ?

heb echt nog nooit een snelle dna gezien dus hoop dat je met filmpjes en nog meer pics komt. mzzl

@ Rob: die HR2 van jou komt er zeker weten onder!

@ Running_Sp: aan een DNA valt weinig groots te veranderen, gaat mij meer om de setup, die vind ik nou niet echt alledaags... filmpjes komen er zeker als alles weer inelkaar zit en rijdt :)

ben wel benieuwd hoe dit rijd. heb wel is op std dna gereden, maar das kut. je zit best voorover, volgens mij word je wel relax gelanceerd :W

Kep een keer op een DNA gereden met een MHR replica en een Gianelli shot, wheelies op z'n ding trekken is best moeilijk, maar wel zwaar leip ! :D

Status
Not open for further replies.
Back