malossi vario past niet in me krukas

Huzz

020
Hai goedeavond,

Ik was me oude blok uit elkaar aan het halen en wou me gehele overbrenging overzetten naar een nieuwe blok, maar toen kwam ik erachter dat mijn malossi vario een of ander manier niet paste. Iemand die kan weten waarom dit zo is?

Het gaat om een minarelli horizontaal blok
 
Advertisement - register to remove this

Kan zijn dat er een verkeerde vario bus bijgeleverd is ,, die te lang is , of de verkeerde Vario , gebeurt vaker bij Polini , dan hou je geen (vlees) meer over dat er nog tandjes zijn voor Gradenplaat en en het ronsel .
 
Kan zijn dat er een verkeerde vario bus bijgeleverd is ,, die te lang is , of de verkeerde Vario , gebeurt vaker bij Polini , dan hou je geen (vlees) meer over dat er nog tandjes zijn voor Gradenplaat en en het ronsel .
Ah oké, maar verder over de malossi vario die past wel gwn zonder problemen in de oude blok maar de nieuwe niet?
 
Ik bedoel ... zijn er nog tandjes voor de gradenplaat , en die ster die voor de kickstarter rondsel is .
Heb je de Variobus al gemeten / lengte .
ja de gradenplaat van de vario heeft nog tandjes, en de ster die je bedoeld ook die is namelijk nieuw. heb geprobeerd om alleen de gradenplaat erin te doen maar dat lukte al niet, dus denk dat t momenteel niks te maken heeft met de variobus.
 
Back
Top