Malossi vario minarelli

Ik wou van de std vario naar de malossi vario, van de malossi vario was ik de variogeleiders kwijt geraakt dus nieuwe besteld. nu als ik de vario instaleer en test rijd die heel raar reageert eigenlijk bijna niet op het gas geven vergeleken met de std vario. Als ik zelf de malossi vario indruk met de vario bus dan zit de gradenplaat vast/beweegt stroef. is dat kwestie van tijd dat dat soort van moet slijten ofzo of....?

malossi vario zit 4,1 gr
std vario 4gr
 
Advertisement - register to remove this

De geleiders moeten zo ver mogelijk op de gradenplaat worden gedrukt. Dit kan je doen door de gradenplaat en geleider met de hand iets aan te drukken op een werkbank. De variateur moet namelijk soepel heen en weer kunnen
 
De geleiders moeten zo ver mogelijk op de gradenplaat worden gedrukt. Dit kan je doen door de gradenplaat en geleider met de hand iets aan te drukken op een werkbank. De variateur moet namelijk soepel heen en weer kunnen
Heb verschillende dingen al geprobeerd maar het blijft niet lukken. Lijkt net alsof, waar de vario geleiders naar beneden en omhoog gaan dat die van dik naar dun loopt dat die daarom klemt.
 
Back
Top