malossi vario voor peugeot op minarelli h ?

schoukens_a

Well-Known Member
een vriend van mij heeft een malossi vario en koppeling op zijn speedfight ,mijn vraag is of deze zou passen op mijn mina. hor. blok ?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

een vriend van mij heeft een malossi vario en koppeling ,mijn vraag is of deze zou passen op mijn mina. hor. blok ?

licht er aan of de vario en koppeling voor minarelli zijn(dan past het wel) of dat ie voor minarelli verticaal is(dan past het niet , aangezien je het over een peugeot hebt)

er zijn genoeg koppelingen/vario's voor mina hori alswel verti

moet je ff aan je vriend vragen wat voor type het is
 
licht er aan of de vario en koppeling voor minarelli zijn(dan past het wel) of dat ie voor minarelli verticaal is(dan past het niet , aangezien je het over een peugeot hebt)

er zijn genoeg koppelingen/vario's voor mina hori alswel verti

moet je ff aan je vriend vragen wat voor type het is

peugeot gebruikt geen minarelli blokken ,en vario van mina verticaal past ook op horizontaal ,dus je uitleg klopt niet .
mijn vraag is of een vario van op een peugeot speedfight op minarelli blok past ?
 
Nope gaat niet passen, diameter koppeling is 105 van een mini en peugeot/piaggio/honda enz.. zijn 107mm. De vario ben ik niet helemaal zeker van..
 
Nope gaat niet passen, diameter koppeling is 105 van een mini en peugeot/piaggio/honda enz.. zijn 107mm. De vario ben ik niet helemaal zeker van..

onzin, dat ligt er maar net aan welk model je hebt. Volgens mij heb ik het al wel eens gezien.
 
Back
Top