Malossi vario gradenplaat draait door

davido36

New Member
Hallo ik heb recent een malossi vario gekocht
Echter kan ik de gradenplaat gewoon ronddraaien op de krukas. Ik heb nu een nieuwe gradenplaat besteld “varioramplaat 19x15.5 malossi univ.” Deze is net binnengekomen maar heeft helemaal geen tandjes in de gradenplaat? Iemand wat weet wat ik hiermee moet doen? Alvast bedankt er staat ook trouwens een doppler krukas op
 
Advertisement - register to remove this

Dan zul je de verkeerde hebben besteld, en 19x15.5 is de maat van overrange toch?
Dus je hebt 2 opties,
Gladde krukas monteren of mailen naar de verkoper en aangeven wat je wel nodig hebt en dan hopen dat je kan omwisselen
 
Dan zul je de verkeerde hebben besteld, en 19x15.5 is de maat van overrange toch?
Dus je hebt 2 opties,
Gladde krukas monteren of mailen naar de verkoper en aangeven wat je wel nodig hebt en dan hopen dat je kan omwisselen
Kan je mij uitleggen hoe een gladde krukas werkt? Het kan dan toch geen grip pakken? Mijn gradenplaat wat bij de vario zat “met tandjes” draaide ook door lijkt mij toch dat het vast vast op de krukas moet zitten
 
Die werkt.zo goed als hetzelfde alleen heeft die alleen de tandjes op de halfpoulie. Met je snaar ertussen en gewoon goed vast gezet dan heeft je vario genoeg grip hoor.
 
Back
Top