Ik kan uit ervaring vertellen dat je met 34pk meeeeeeeer dan genoeg plezier gaat hebben. Maar waar wil je het onder monteren? Want een minimaal verlaagde Zip op standaard wielbasis is het vrij pittig hoor sowieso waar je het onder hangt trouwens. Vergeet in elk geval je frame niet flink te verstevigen, voor die op de bank dubbelvouwt. Vergis je er niet in en koop een fatsoenlijk pak en helm.
Ben benieuwd
Ah, the concept of “slow build”! It’s often associated with gradual progress or development. Whether it’s constructing a physical structure, learning a new skill, or nurturing a relationship, the idea is that quality results take time and patience.
Er zijn 2 types rc-one.Iets anders. Ik zie geen bestaande scoot, ik zie de RC-One Piaggio en wat onderdelen waarmee ik kan werken.
Maar mijn duurdere blokdelen zoals 100cc 8.1 cil en krukas rechtstreeks bij 8 1 in italie gekocht. Scheelde ook een hoop geld en hadden meteen laatste race Polini cup gekeken. Als je ergens toch paar honderd euro kan besparen ben je gek als je het niet doet. Kosten al genoeg
Krukas had je ook van Ottopuntouno kunnen kiezen en die was 200 euro goedkoper.Het is raar om hier voor te sparen en er voor te gaan, het begon ergens met een grapje en inmiddels zit ik er te diep in.