Malossi ontsteking waar killswich

Tha baz

::STA CREW::
eey ik had een vraagje over me malossi eprom ontsteking .
waar moet ik mijn killswich op aan sluiten welk stekkertje op de bobine?

en ik had nog een vraag over geratel in me carter kap bij de koppeling .
als ik stil sta en gewoon gas geef hoor ik geen geluid maar pas als hij wilt weg rijden dan hoor ik een raar ratelent geluid ik heb al 2 poulies geprobeert en 3 carterkappe misschien weten jullie nog iets wat het kan zijn.
 
Advertisement - register to remove this

tussen de bruine draad moet de ene draad van je killswitch en de ander op je frame dan zou hij het moeten doen,

over het geratel dat, KAN je kickstart overbrenging wezen (losse tandwieltje in je carterkap) :)
 
Dennis.H said:
lagertjes bij de vertanding misschien eens vervangen.

ja maar als ik mij remme in hou en gas geef en de koppeling grijpt aan dan doet hij het ook dus dan draait de vertanding niet dus het lijkt of het me koppeling is maar dat vind ik ook zo raar .
 
GROSSIE said:
Ik had gewoon 1 draadje op het frame en de ander tussen het stekkertje van me bobine en het stekkertje van me eprom zeg maar...

ja dat heb ik ook gedaan maar als ik hem dan start en hem eraf trek dan gaat de killswich vet tikke is het niet tewijnig massa ?
 
je moet die kil switch tussen de bruine draat en de zwarte doen die van je stator af komen. alleen dan moet je ze niet gaan door knippen ofzo zoals veel doen. maar je moet de stekker omdraaien (moet je ff goed kijken hoe) is nog al kut uit leggen maar wel simpel te doen en aders moet je hem maar door knippen want hij moet daar wel anders heb je kans dat je eprom naar zn grootje gaat
 
Back
Top