This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malossi mhr sport cilinder?

angerb0y

Well-Known Member
Heyy mensen volgens mij heb ik het hier al is een keer eerder over gehad maar had tog nog een vraag, heb thuis een Malossi mhr sport cilinder 50CC liggen, ( nieuw in de winkel rond de 360-410 euro geloof ik met zuiger en alles erbij.

nou is mijn vraag: ik heb een runner sp50 2010, 860km op gereden, vario ring eruit. die malossi cilinder is 1 maand oud maar zo goed als nieuw hijs al helemaal nagekeken en hij is nog helemaal gaaf van binnen en van buiten dus daar is niks mee aan de hand. maar is het verstandig om zon cilinder onder mn nieuwe runner te zetten want dan zou ik ook een nieuwe uitlaat nodig hebben ( dat is opzich geen probleem) en dan zou die ongeveer goed afgesteld 100+ gaan.
hij gaat nu ongeveer 70 op een normale weg. is dat een groot verschil kwa rollerbank boete??? en als ik die cilinder eronder zet, heb ik dan mischien ook een nieuwe krukass nodig? volgens mij niet tog? want het is 50cc. mischien wel drukveren? THANKS!

en als ik er gewoon de goede onderdelen onderzet dan gaat het tog niet snel verrot ofzo?
 
Last edited:
je moet voor elke nieuwe vraag geen nieuw topic openen hoor.. je hebt hier nu al 3 topics lopen en zo word het wat onoverzichtelijk, stel je vraag een keer in een topic van jou dat nog loopt.

zoon cilinder merk je helemaal niks van, zeker als je alles er rond stnd houd. ik zou hem gewoon verkopen en later als je al heel wat kms met die runner achter de rug hebt is kijken voor een dr70 ofzo. met een 17,5mm moet die perfect lopen en die carb heb je toch al dus dat kost je zoon 150euro met afstelspul er bij.
 
hmm nou ik den kwel degenlijk dat zon speed cilinder verschil uitmaakt met een yasuni of sito plusje eronder , alleen wat is nou het verschil in boete als je 70 rijdt of 100+? bij beide gevallen heb je tog 2-3 weken om em weer std te laten maken? zoniet inbeslagname van kenteken?
 
ja ik zal er deze week ff een foto van maken, het is iniedergeval een MHR en het is ook 50cc. die gozer die em gebruikt had zei als je deze cilinder eronder zet en een nieuwe uitlaat gaatie 110. natuurlijk zal dat wel een praatje zijn maar hij was wel 360-410 eu nieuw ofzo dus ik neem aan datie wel een stukkie sneller gaat
 
nee dat is em zeker niet want op die cilinderzelf staat MHR en dat is geen mhr volgens mij. en hij past ook in een runner 2010 dus zoiezo watergekoeld idd
 
dat zou mischien best wel kunnen :O ik zal het int weekend ff goed navragen , maar is die goed zon Team? en wat doet een cilinder nou precies? wordt ie daar sneller van? en zon 85 MM krukass, die moet ik er dan zeker bijkopen of zit zon ding al in een runner?
 
De MHR Team is één van de snelste 50cc's.
Maar met alleen die cillinder kom je er niet.
Als je alleen die cillinder monteert ipv je standaard 50cc, zou je nagenoeg even hard gaan.
Misschien 5-10 km harder en een beetje sneller optrekken.
Maar verwacht geen wonderen.

Koop jij de overrange set, MHR pijp, grote carb, etc, etc.
Dan ga je pas merken waar deze cillinder tot in staat is.

Maar waarom heb je in godsnaam zo cillinder gekocht, als je er zo weinig vanaf weet?

Kon je beter een DR70 pakken en je standaard uitlaat houden of een Sito +.