Originally posted by Johann0r
ik denk dat de gilardoni op piaggio tog wat meer voorsteld dan op mina, omdat de pia versie fluiters heeft.
En jij wou beweren dat een gila op mina meer 'blaast' dan een standaart manston rep of athena? was dat voor crap
Originally posted by Titera
Is er een gila met vlinderpoort dan? heb niet zo veel gehoord over deze cilinder....
En boyd, doen jullie aan stage 3 tuning van deze cilinder?
dit is denk ik wat ie van plan is met z'n cilindertje.....
Originally posted by Boyd
Een Athena Racing is ook een goede optie alleen ongetuned zal dat minder lopen dan een getunede NG... [/B]
Originally posted by dieselmaniac
duz een athena racing getuned is sneller als een getunede NG hij wil em gelijk na aankoop tunenduz kies voor de athena racing
Originally posted by Boyd
Als het er om gaat uit welke cilinder echt het meeste vermogen te halen is van deze 2 verwacht is dat dat de Hebo Manston Replica (NG) is.
Originally posted by Big B NRG
Maar komt deze verwachting niet doordat jij er veel vermogen mee hebt gehaald. Je hebt er immers veel tijd in gestoken met het berekenen van deze cilinder. Als je nou het zelfde zou doen bij een Athena [of wat voor cilinder dan ook] kom je ook een heel eind.
Of denk jij dat NG zo ie zo sneller is getuned ?
Ps. Niet aanvallend bedoeld, gewoon nieuwsgierig
Originally posted by ronnie_nrg
Wat ik dan niet snap he Boyd dat jij zeker weet dat een tuned NG sneller is als een tuned Athena. Waarop maak je dat uit? En heeft er iemand al eens een athena goed getest met een dikke setup? Volgens mij heeft alleen runner relaod hem gehad met de rest ook van hoog niveau.