This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malossi/Hebo/Polini vario op morini

deffie3

StylishRacingTeam
Beste forummers,

Ik had een vraagje, ik lees hier en daar dat de malossi en hebo vario toch ver boven de polini speedcontrol liggen, qua prestaties.

Deze uitspraken zijn meestal gebaseerd op een pia/mina hor blok, gel dit ook voor de morini?

Nu wilde ik graag weten, wat ik 'r aan heb met mijn ditech (morini-blok:|)omdat de malossi multivar sport mij is aangeboden voor 30 euro!, of kan ik btr de hebo/polini versie nemen?

gReEtZ

Ditech member Riko

ik denk het wel, maar op morini kan je toch geen halfpoelie kopen van bv malossi? dus dan moet je met bv een mhr vario rijden met je std. halfpoelie. of merk je dit niet eens?

ik wil namelijk een andere vario, maar ik zit met dat halfpoelie gezeik

koppeling/vario en heel de mikmak van sr2000 kan je ook in een ditech proppen, halfpoulie lijkt mij dan ook geen probleem. Andere vario schijnt trouwens echt wel te helpen op ditech, std morini ding is gewoon zwaar bagger (maatje van me had ook ditech met andere vario, hij zei wel wat te merken qua snelheid...)

mja, halfpoelie en vario zijn wel even groot, maar de gradenhoek waar onder ze staan kan wel verschillend zijn hoorde ik waardoor de v-snaar niet mooi genoeg liep.

maar het maakt dus geen drol uit of je std. poelie hebt of niet?
wel raar.

Het maakt zeker wel uit wat voor halfpoeli je gebruikt, ik heb ervaring met die dingen.. Standaard mina halfpoeili is iig brak.

Standaard mina halfpoeili is iig brak

'T gaat hier om morini he!
Ik hoor hier van de dealer "De Jager uit Winkel", dat ik btr een plinie speedcontrol kan aanschaffen, omdat die gewoon 't beste is op de ditech zegt ie

Hebben jullie nog meer info?
(allanzoet, wil je of een eigen topic openen, of mij met me vario probleem helpen , ipv je vraag over halfpoulies!, tnx)

ja, ik zeg toch iig ( in ieder geval ) en aangezien de morini vario ook geen topper blijkt te zijn zou ik die ook vervangen.

En de polini speedcontrol is gewoon 1 hoop gezeik en teleurstelling. Ga voor zekerheid.

Is er een Hebo vario voor Franco Morini ? haal die dan en laat mn Allanzoetje met rust :* discussie loopt toch goed in dit topic, misschien kan je er zelf ook nog wat van leren