Malossi ECU iget euro 4 stroingslampje

Hec

New Member
Hi, ik heb mijn vespa sprint 2018 (brom) Malossi ECU en Vario een maand terug van reparatie ivm aanrijding, voor het ongeluk had ik geen motor storings lampje, maar na dat ik hem terug heb gekregen van de reparateur heb ik het wel. De reparateur (vespucci) had de ECU uitgelezen en zij dat de ECU aangaf dat er laagspanning op de injector was (die injector is vervangen) en "low voltage". Ik heb inmiddels de accu vervangen ivm Teller problemen (oude ECU hield geen spanning meer), maar de storing op de ECU is er nogsteeds. Weet iemand waar het aan kan liggen? of moet ik een niewe ECU kopen?
 
Advertisement - register to remove this

Is de bedrading tussen ecu en injector en tussen injector en voeding van de injector ook nagemeten op weerstand en/of gedeelteljke sluiting naar massa.
Ik heb geen schema van deze scooter maar het kan ook zijn dat de voeding via een zogenaamd injectierelais loopt, indien dit zo is, ook het contact van dit relais even nameten en controleren of de connectoren goed contact maken.

Wat is de spanning op de injector, met de injectorconnector aangesloten en de scooter enkel op contact?

Maken alle zekeringen goed contact in hun voetjes? (oxide, uitgelubberde contactjes)
 
Last edited:
Back
Top