mallosi membraam plaatjes

Rally LC

Rally LC
ik heb mallossi membraam plaatsje op orgi membraam en als ik een tijdje heb gereden is er een heel klein hoekje af van het plaatje aan de puntige kant van membraam ...........? iemand die weet waardoor het komt ?
 
Advertisement - register to remove this

welke kleur heb je erin? anders moet je ander merk plaatjes nemen, heb het vaker meegemaakt met Polini iig , malossi eigenlijk nog niet. vaak gebeurd het wanneer de platen of te strak zijn of te slap
 
Last edited:
een hoekje uit een klepje is niet erg. Zolang je kleppen goed afsluiten is er geen man overboord. pas als er echt grote stukken van afbreken is het wel tijd voor een nieuw setje.
 
mijn klepjes heb ik nieuw gekocht maar ze zitten ook helemaal niet vlak op het membraam ? terwijl als ik fototje zie van membraam zijn de plaatjes helemaal tegen het membraam bij mij niet (orgineel membraam) hoe kan dat dan ? klopt dat niet dan ?
 
dat de klepjes een klein kiertje heeft kan voorkomen , maar dan word ie wel afgedicht , maar kun je er echt doorheen kijken kun je er beter wat aan doen. heb je bij het monteren er wel opgelet hoe hij erop moet? er zit namelijk een bolling in die je wel ziet als je op de zijkant van de plaat kijkt
 
maar ze dichten gewoon niet af was met orginele plaatsjes ook al niet maar ik kan er gewoon me rijden dus ik dachtr daar is niks mis mee de plaatjes zitten goed maar hij loopt gewoon niet met membraam mee
 
het maakt allemaal niet zo uit met die plaatjes.... haal het membraam er uit en zuig aan het membraam, sluit ie is het goed..... trekt er lucht langs op, dan moet je de plaatjes vervangen....
 
carbon membraan plaatjes breken de hoekjes altijd vanaf, de malossi plaatjes die ik in me zip had zitten waren ook hoekjes vanaf gebroken en de polini plaatjes in me aerox zijn ook al hoekjes vanaf dat maakt niet uit verbrand ie toch wel als het maar geen alu plaatjes zijn!!! want dan rij je wel heel je cilinder kort.
 
Back
Top