Welke bougie 70cc mallosi sport?

Advertisement - register to remove this

Als je wil Blazen , Wheelies maken , en hard optrekken .....Malossi Bougie ..
en een andere die misschien wat goedkoper is ?
 
Nou???? ik had vorig jaar een SpeedFight 3 LC met 70 CC. , en met de Extreme buiten temperaturen, ging dat ding na FF Blazen beroerd lopen , later heb ik er een Iridium Bougie inzet , en het probleem was opgelost ,,,, ding draaide 11200 RPM .... Raar maar waar .
 
Nou???? ik had vorig jaar een SpeedFight 3 LC met 70 CC. , en met de Extreme buiten temperaturen, ging dat ding na FF Blazen beroerd lopen , later heb ik er een Iridium Bougie inzet , en het probleem was opgelost ,,,, ding draaide 11200 RPM .... Raar maar waar .
Hebben die stokbroden wel vaker last van
Dan zal die eerder een slechte bougiedop oid hebben gehad en daar storing via maken, Iridium is minder storingsgevoelig dus wellict dat ie daarom beter liep. Of had je een bougiedop met weerstand?
 
Zoals je mij nu kent Beste Bart ... bezuinig ik nergens op , alles was nieuw .
Maar de Bougie was DE Oplossing na een Tip van Piet van Fred-Motoren Barendrecht .
Moet wel zeggen ... was toen extreem heet buiten .
Heb dat ding verkocht ( met verlies ) en toen over gestapt naar Runner . wat beter bevalt , Speedfight was een Money Pitt.
Btw ... dat ding Blaast nog steeds zonder Problemen ....
 
Ik blijf ook bij de iridium bougies na een jaar er mee gereden te hebben.
Ze gaan ook zon 5 x langer mee en vonken netter , zeker de wat duurdere prijs waard.
Zelf heb ik de Naraku Iridium bougie van 12 Euro,
na 1 jaar gebruik ziet het er bij het puntje nog als nieuw uit.
 
Last edited:
Zoals je mij nu kent Beste Bart ... bezuinig ik nergens op , alles was nieuw .
Maar de Bougie was DE Oplossing na een Tip van Piet van Fred-Motoren Barendrecht .
Moet wel zeggen ... was toen extreem heet buiten .
Heb dat ding verkocht ( met verlies ) en toen over gestapt naar Runner . wat beter bevalt , Speedfight was een Money Pitt.
Btw ... dat ding Blaast nog steeds zonder Problemen ....
Ik zeg ook niet dat je bezuinigd maar je had gewoon een verkeerde bougiedop gemonteerd kunnen hebben. Als je er 1 had met een weerstand erin dan zou je dus met je normale bougie een storing veroorzaken omdat je dubbele weerstand hebt snap.je? Die iridium zou dat dan inderdaad kunnen verhelpen. En van welke.legende had je die tip van die kartshops ook al weer?

Maar ik vind het heel gezellig maar ik mag zo gaan banken met dat hok van me
Tschuuuuus!
 
Hebben die stokbroden wel vaker last van
Dan zal die eerder een slechte bougiedop oid hebben gehad en daar storing via maken, Iridium is minder storingsgevoelig dus wellict dat ie daarom beter liep. Of had je een bougiedop met weerstand?
peugeot scooters zijn sws niet zulke fijne scooters heb een ludix 70cc. het lijkt alsof die niet afgesteld wil worden. daarvoor had ik een vivacity dat was ook niet zo een fijn ding om aan te sleutelen
 
Je kan een Ludix niet met een Speedfight 3 vergelijken .
Heb een Speedfight 3 Lc gehad ,, stond d8 ik perfect afgesteld ... 107 GPS... meer kreeg ik er niet uit , was er toen klaar mee , en verkocht.
Is een Fijne Scooter , echter een Runner is dag en nacht verschil. Daarom nu alleen Runner`s,
 
peugeot scooters zijn sws niet zulke fijne scooters heb een ludix 70cc. het lijkt alsof die niet afgesteld wil worden. daarvoor had ik een vivacity dat was ook niet zo een fijn ding om aan te sleutelen

Misschien doe je dan zelf iets verkeerd?

Kan wel inkomen dat vivacity met vertikale motor een ramp is af te stellen

Beste is als de inlaat in het midden van het blok zit. En die vivacity heeft ook niet zo`n best model luchtfilter dat die meer luchtdoorlaat aan zou kunnen. Je merkt dat hij boven half gas al begint te smoren.
 
Back
Top