This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Mallosi krukas

dennis mk

!EVO SETJE!
Een vriend van me heeft een mallosi krukas, hij weet alleen niet welke, er staat mhr op de drijfstang zij ie, maar ik d8 dat et een rhq was van mallosi, weet ieman dhier iets over???

Gaat dit om Piaggio? Meet de lengte van de drijfstang van et hart van et small end tot et hart van et bigend, issie 80mm dan is et een RHQ, issie 85 dan is et een Team. MHR staat op alle drijfstangetjes van die asjes

RHQ is trouwens ook volledig gesloten (dus geen plastic inzetstukken)

(weet overigens niet of er malossi assen zijn die dit wel hebben, in dat geval is die "hint" dus waardeloos)

En al zou die TEFLON inzetstukken hebben....dan is die ook gewoon "vol-rond" is nog beter ook, omdat het lichter is, voorbeeld HEBO-as...

Alfonso

Originally posted by Folkert@MinaRally
RHQ is trouwens ook volledig gesloten (dus geen plastic inzetstukken)

(weet overigens niet of er malossi assen zijn die dit wel hebben, in dat geval is die "hint" dus waardeloos)

er staat rhq op als deze pen 10 is(rhq=racing high quality)
er staat mhr op als hij pen 12 is
is het een team dan zie foto
ik weet dat dit bij minarelli opgaat weet niet hoe het met pia zit

Originally posted by Alfonso1
En al zou die TEFLON inzetstukken hebben....dan is die ook gewoon "vol-rond" is nog beter ook, omdat het lichter is, voorbeeld HEBO-as...

Alfonso

Ja, tuurlijk is ie dan ook volrond, Alfonso.

Enne dat Teflon, oftewel polytetrafluoroethylene (PTFE) is dat niet alleen een laag? Het wordt veel in de plastic industrie gebruikt, daarom verwees ik er ook na als "plastic".
Oftwel, zijn die inzetstukken 100% teflon?

Is gewoon 100% Teflon;

(1-4)

Verschil tussen RHQ en Team is zit m in de afwerking. Verder nix
Drijfstang lengte zegt ook nix. Alleen als je een titanium stang heb op pia dan weet je cker dat je een Team as hebt

Wat een mooie Hebo as met teflon blokken

wat is dit nou weer voor gelul, een team is 85mm een team titanium ook 85mm en een RHQ 80mm drijfstang, dit heeft verdergeen hol met afwerking te maken

Originally posted by D@ve
wat is dit nou weer voor gelul, een team is 85mm een team titanium ook 85mm en een RHQ 80mm drijfstang, dit heeft verdergeen hol met afwerking te maken

Dus jij wilt zeggen dat de RHQ serie geen 85mm drijfstang in zijn gamma heeft?

Kneiter :|

Ik heb hier iig een RHQ met 80mm drijfstang .. tenminste dat denk ik

Moet dat ding maar es beter bekijken volgens mij

Ik snap er, net als Bart blijkbaar, heel weinig van. Klopt dit, zo niet vul maar aan, of verander het:

mina:

RHQ- 80mm, 85mm

Team- 85mm

Pia:

RHQ- 80mm

Team- 85mm

?

-edit: was een beetje groot, heb het wat kleiner gemaakt :edit-
Remco