Maarten Memorial @ Zandvoort, 06/08/07

Dimer

De Bonke
www.maartenmemorial.com

06/08/07 @ Zandvoort

toegang: gratis




Op 4 augustus 2003 overleed Maarten van Sten op de leeftijd van 27 jaar in de Daniel den Hoed kliniek. Hij heeft echte vrienden die de herinnering aan hem levend houden. Als monument voor Maarten en zijn passie voor sportauto's organiseren Koen Verhagen, Yvo Tuk en Sebastiaan Schreijen nu al voor het vierde jaar de MaartenMemorial Raise for Life. Patiënten en verzorgend personeel krijgen de unieke gelegenheid om een dag lang op te gaan in de fascinatie van Maarten: de wereld van de sportauto. Hoogtepunt is een aantal snelle ronden op het circuit van Zandvoort. Met hun enorme inzet en creativiteit hebben Koen, Yvo en Sebastiaan vanaf het begin sponsors weten te interesseren en sterk de aandacht getrokken in de media. De MaartenMemorial is nu al geworden waarop werd gehoopt: een monument voor Maarten, en voor alle mensen die worden geraakt door kanker.

De opbrengst van deze indrukwekkende actie is bestemd voor kankeronderzoek. De eerste MaartenMemorial, 4 augustus 2004, met meer dan 70 sportauto's, bracht bijna 64.000 Euro op.

De tweede MaartenMemorial, 4 augustus 2005, met meer dan 100 sportauto's was goed voor 115.000 Euro. De opbrengst is bijeengebracht voor nieuwe laboratoria voor kankeronderzoek van de Daniel den Hoedkliniek. In de nieuwe labs wordt onder andere onderzoek gedaan naar borstkanker, prostaatkanker, dikke darmkanker, blaaskanker, hersentumoren en teelbalkanker.


Wij rijden mee met de NSX en S2000, tussen veel andere snelle auto's:

Lamborghini Countach
LCC Rocket
Lotus Elise
Invicta S1 420
Lotus Exige S British GT Special Edition
Bugatti EB 110 SS en GT
Mercedes McLaren SLR (2x)
Mercedes CLK DTM
Lamborghini Murcielago
Jaguar XJ 220
Porsche 959
Ferrari 250 GTO (Replica)
Dodge Viper GTS HSC 650
Audi R8
Spyker C8 Spyder
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Inderdaad

Man die met die Murcialago en EB110 mee rijd is eigenaar van het pand van mijn vaders BV.

*gaat daar soon met zijn vader heen om zijn autotjes te checken :D
 
Goede actie :)

Paar maanden geleden zijn we met driftcursus.nl een aantal rondes over Circuit Assen geweest met gehandicapte kinderen...
 
even lekker offtopic;
die S2000 van jullie, welk bj etc is die? en is hij nog orgineel? (moeder heeft dr sinds een paar maand ook een ;)).
Weet dat je ooit wel eens wat pics enzo gepost heb, maar dat is lang geleden.
 
Inderdaad

Man die met die Murcialago en EB110 mee rijd is eigenaar van het pand van mijn vaders BV.

*gaat daar soon met zijn vader heen om zijn autotjes te checken :D

Is maar 1 SS in nederland, en die is van Jan Stuivenberg.. Dat is dus de eigenaar van het pand begrijp ik?
Heb een x met hem staan praten over zn 959 die hij toen mee had.
Aardige man maar wat een poser :P
 
Is maar 1 SS in nederland, en die is van Jan Stuivenberg.. Dat is dus de eigenaar van het pand begrijp ik?
Heb een x met hem staan praten over zn 959 die hij toen mee had.
Aardige man maar wat een poser :P

Nee, de EB110 van deze man is geen SS maar een GT (ook o.a. te zien aan de velgen). Volgens mijn vader blijkt ie best normaal te zijn, heb hem zelf nog nooit ontmoet.
 
ik heb gister ff met die man staan praten, hij kwam met z'n nieuwe 911 turbo en z'n 959
was echt een toffe dag gister alleen een beetje jammer dat ze niet echt ginge knallen op het circuit.
1 slr was nog de grintbak in gegaan :D
en op de parkeerplaats was het wel ff leuk om te zien hoe een m3 csl, wiesmann en een z06 ff ginge driften :P
 
mm2007.jpg


haha, ik sta erop!

Rechtsboven staat een redelijk gezette jongen in een blauwe polo, bij een DB9. Die ernaast in het wit met een fototas om, that's me :)
 
Ik dacht al, wat komt die NSX mij bekend voor :) Jij was met je pa een keer bij Van Nieuwkerk wezen rijden met de nieuwe Civic Type R toch?
 
Zou heel goed kunnen. Kan ook me collega zijn geweest :p Ik weet ut niet meer. Jij was in ieder geval eerst foto's aan het maken van beide auto's naast elkaar, voordat jullie weg gingen.
 
Back
Top