Circuitdag zandvoort (motor only!)

Welk circuit ?


  • Total voters
    14
Status
Not open for further replies.
Mij lijkt het ook wel vet, alleen probleem is dat ik geen eigen motor heb, maar die van pa kan lenen.

Of die hem ook uitleent voor circuit...
 
Betaal je per Motor, of per persoon? Ik wil wel graag met Sander gaan blazen daar, alleen willen we dan om-en-om een manche rijden zodat het ook beter te betalen is :) Enig idee of dat kan?
 
Ehm... waar je voor betaalt is de sticker die je op je motor plakt.
Inprincipe is dat persoons gebonden, maar niemand controleert of jij ook echt sander bent als je het circuit op rijdt...

Je krijgt ook een helm-stickertje, die aangeeft dat jij bij die dat nummer hoort wat op de motor geplakt zit. Maar dat stickertje is makkelijk over te zetten (scheurt niet) Dus met 2 man betalen voor 1 motor is mogelijk idd.

edit Sorry, vergeten dat je ook een polsbandje krijgt die je wel moet laten zien als je gaat rijden... Dus dat wordt knippen en plakken :p (plakband ofzo, moet lukken) Of vraag ze gewoon of je met 2 personen op 1 motor mag rijden :+



Btw, erg handig en fijn dat er allemaal mensen stemmen op de poll terwijl zij ws toch niet mee gaan of uberhaupt niet eens een motor hebben!!

Willen svp alleen de mensen stemmen die serieus interesse hebben om mee te gaan ?! Dank u!


Pronk, kan jij de poll editten svp ? :)
 
Last edited:
ik ben ook nog van plan om dit jaar een keer het circuit op te gaan.
maar assen is voor mij een stuk dichter bij alleen vind ik zandvoort ook wel goed. (dus mij boeit het niet zoveel)

ik ga wel in groep 1 of 2 :p (heb zelfkennis :+ )

**moet ik me racekuip binnenkort wel ff afmaken
 
Heb jij motor RBW Robbert? :)

Nee, is ook niet nodig zover ik weet ;) Heb gewoon samen met sander een circuit fiets gekocht, oude CBR600 met 85 pk. Dus waarschijnlijk vlamt iedereen ons op het rechte stuk...in de bochten zullen we zien wie er sneller is ;)
 
Wel tov initiatief, maar ik denk dat ik eerder ga kijken voor me vro2 oid :)

@Pronk: Denk dat je beter de orga kan e-mailen, maybe verzekeringstechnisch worden ze er niet happy van als je niks meldt?
 
Ik ben ook absoluut niet iemand die bandjes gaat doorknippen & plakken etc, dus dat was sowiezo al het plan :D Wil voor mezelf verzekeringstechnisch ook wel goed zitten zegmaar...

Maar gewoon lekker meetuffen joh Bas, zeker als je achter zo'n marshall aanrijdt kan er weinig mis gaan. Is het trouwens heel de dag achter marshall aanrijden, of mag je op een gegeven moment ook gewoon knallen? :)
 
In groep 2 rijd je 3 sessies achter de marshall aan... als je dat zat bent mag je hem ook passeren. Laatste 2 sessies is vrij rijden.

Groep 1 rijd je constant achter de marshall aan, en in deze groep rijden btw ook echt retards. Mensen die op de meest rare momenten hun motor ineens van de linker naar de rechterkant van de baan gooien etc. Beter gewoon in groep 2 rijden.

Groep 2 wordt zeg maar weer onderverdeeld in groepjes van 6 man ofzo die achter 1 marshall aanrijden. De marshalls onderling houden dan iedereen in de gaten, zo heb je onder groep 2 dus ook weer snelle en langzame groepjes.

Mijn idee dus : iedereen gewoon inschrijven in groep 2, dan kunnen we iig allemaal tegelijker tijd rijden, en als de ene sneller is dan de ander dan lost zich dat vanzelf op.

Hoe het op assen gaat allemaal weet ik niet. Vandaar dat zandvoort mij gewoon het leukst leek.

Rijbewijs is niet nodig trouwens nee, en ook voor de 25kw mannen... die dag mag je je begrenzers eruit halen (legaal ja:+)
 
Lijkt me ook vet weer een keer op het circuit knallen!

Maar volgens mij kan je op Zandvoort met Motorsportlifestyle alleen maar met een stille motor mee rijden en worden er ook dB keuringen gedaan toch?
Als dat zo is zie k het iig niet zo zitten, als er lekker herrie gemaakt mag worden lijkt het me wel lachen...

@ Pronk, don't worry wat betreft snelheid, die 600 is meer dan rap zat om lekker op de motor te leren circuit rijden en andere veel snellere motoren voorbij te knallen. Die paar extra pk'tjes die zwaardere motoren hebben zijn op het circuit eerder intimiderend.
 
max 95 dB idd. Dus dB-killer of standaard uitlaat.

Niet zo handig idd voor jou, dB killer in je uitlaat fixen lijkt me niet zo'n goed plan... en standaard uitlaat terug zetten word je ook niet vrolijk van. :) ik snap het wel. Beter kijk je ashwin lief aan :D
 
shit ja.. mijn fiets maakt een pleurig herrie en als ik de db killer erin zet red ik het nog niet denk ik.. pff :p

en me 25 kw kan ik ook niet verwijderen en weer terugplaatsen. (kan alleen TK omdat ze iets met de gaskabel hebben gedaan) maarja dan tuf ik wel wat rustiger rond :p daar kan ik me niet zo aan storen
 
ik heb vorig jaar ook gewoon 25kw gereden, is goed te doen.
alleen op het rechte eind moet je wel ff bijsteppen :p
 
Zolder is alleen niet via motorsportlifestyle.... geen idee hoe het daar is, en hoe de inschrijvingen werken etc.
 
Nou eh, ik heb het geprobeerd :)

Jammer dat er zo weinig mensen zijn die belangstelling tonen en dat er alleen mensen stemmen die toch niet mee gaan... en de mensen waarvan ik had gehoopt dat ze mee zouden gaan juist weer niet.

Anyway, ik ga dan wel lekker met een paar vrienden.

Mocht je dit topic te laat hebben gelezen oid, en je wilt alsnog graag mee, kan je me gewoon pm-en voor de datum natuurlijk.

Hoi
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top