13 dec. Vrijrijden Zandvoort

Bij mij op straat ook zoiets.


Op het circuit steeg ie max tot 126 volgens mij. Maar is ook constant trappen.

126 graden en dan rij je gewoon door????

Ik moet indd een oliekoeler fixen wil ik circuit gaan rijden af en toe, maar dat kost ook de nodige centen
 
Ligt ook aan de olie en motor wat de eventuele bedrijfstemperatuur is.
Mij Audi is pas bij 130gr. goed warm, kan nog wel door tot 160gr.

Maargoed, ontopic...
Had wel willen komen met m'n 190 maar zaterdag's werken hé :rolleyes:
 
126 graden en dan rij je gewoon door????

Ik moet indd een oliekoeler fixen wil ik circuit gaan rijden af en toe, maar dat kost ook de nodige centen


Ja, valt wel wat mee hoor. Volgens mij moet ie dat wel hebben kunnen. Hij rijd nog prima iig :p


Mijn vr6je is trouwens wel rap itt andere vr6jes.
 
10w60 van Castrol of Kroon der in. 140 graden geen probleem. Hij blijft dan ook veel kouder trouwens. M'n crossauto werd eerst ook 150 graden met goedkope 10w40 maar met Castrol of Kroon niet warmer dan 115 in normale omstandigheden.
 
Waren er nog mensen van GC ?
Heb 1 heat gereden, maar na 1 ronde al in moeten houden omdat mn olietemp te snel op liep.. leuk zo'n turbo blok, maar wordt echt snel warm..
Volgende keer zit er een luchtgekoelde oliekoeler op, en kan ik wel voluit :)
 
wij hebben een 155 geen alfa:p
(fiat marea hlx weekend uit 2000 80k kilometers 20v 155pk 5 cilinder volledig orgineel en station:()
maar me pa kan niet en wilt het niet aan


Misschien was het ook vorige week? Ik kan helaas ook nooit terug in de tijd:p

20v 5 cilinder is een leuke basis, maar met de turbo erop nog mooier (Fiat coupe en nog wat andere auto's)
Brandstof verbruik wel achterlijk hoog van dat ding zeker?
 
Back
Top