maakt niet veel toeren bij wegrijden

scootah

Well-Known Member
ok, ik had voor het inrijden ff 6.9 grams rollen erin zodat ie wat minder toeren maakt met inrijden.
opzich reed wel leuk en kon met redelijk wat toeren wegtrekken enzo.
allen nu heb ik em ingereden en heb er 5,6 grmas rollen in gedaan alleen nu wilt ie met wegrijden niet snel op toeren komen dus trekt langzaam,stotterend weg en trekt niet echt hard door.. en herneming zuigt. komt dan ook niet snel op toeren..
top is wel hetzelfde gebleven. is 92 op teller (niet beetje langzaam?) komt dat mischien omdat ik met die lichtere rollen een zwaardere drukveer nodig heb? welke? malossi rood ofzo.

setup is:
hebo alu70
21mm
hebo vario
hebo verstelbaar met rode hebo veertjes en ori drukveer
doppler s3 uitlaat.
ori snaar.

op sf2 btw
 
Advertisement - register to remove this

ja maar toen met die zwaardere rolle kon ik met meer toeren wegrijden. dus licht niet aan de trekveertjes. maar een andere drukveer moet er dus in?
of mischien iets met carb afstelling?
 
Die orginele drukveer is veels te slap voor dit... Probeer es een Malossi Rood (en misschien nog een gele)

5,6 grams rollen zijn opzich ook al best zwaar, probeer gewoon een beetje te kloten met rolletjes/drukveren/trekveertjes... Het kost dan misschien wel wat geld maar je hebt er uiteindelijk meer plezier van ;)
 
ja ok dat is waar. als ik er een langere\bredere snaar in prop dan zal ie miscien wel wat sneller gaan. en moet nog 20mm spruistuk op want nu heb ik en 17.5

enne, nu stottert ie int begin heel erg. tot de 20\25 ongeveer. zou dat komen door teveel bezine ofzo?
 
die vorige rolle ware 5.2 ipv 7 :S ik vond ut al vreemd dat ie niet meer toere maakte..
maar ik doe er volgende week een rode drukveer in en mischien lichtere rollen 4.5 ofzo en dan komt er een hebo snaar in enzo mischein dat ut helpt..
 
Back
Top